اعزام بیش از ۶ هزار زائر اربعین به مرز شلمچه

مدیرکل حمل و نقل کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای اعزام زائران حسینی، ۱۹۷ دستگاه ناوگان اتوبوس رانی استان بیش از ۶ هزار زائر به مرز شلمچه اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، مدیرکل حمل و نقل کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای اعزام زائران حسینی، ۱۹۷ دستگاه ناوگان اتوبوس رانی استان، ۶ هزار ۳۰۳ زائر به مرز شلمچه اعزام شدند؛ بیان کرد: ۲۸ دستگاه کامیون هم کار حمل و نقل و لوازم و خدمات موکب‌های استان را به مرز انجام دادند.

 

«عابد محمدی» با بیان اینکه در بیست روز ابتدای شهریور امسال، سه میلیون و ۵۰۴ هزار و ۳۳۰ وسیله نقلیه در جاده‌های اصلی استان تردد داشته اند، افزود: متوسط تردد ساعتی در این بازه زمانی ۲۲۰ وسیله نقلیه در ساعت بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۹ درصد افزایش داشته است.

 

وی علت افزایش این تردد را جابه جایی زائران به مرز شلمچه عنوان کرد و ادامه داد: تعداد ۱۰ هزارو ۴۰۷ اتوبوس در جاده‌های اصلی استان تردد داشته که بیشتر آن‌ها حامل زائرانی بودند که به طرف مرزشلمچه در حال تردد بودند.

 

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان با اشاره به اینکه از ابتدای طرح اعزام زائران کهگیلویه و بویراحمد به مرز،  ۱۹۷ اتوبوس، ۶ هزار و ۳۰۳ زائر را جابه جا کردند، بیان کرد: ۲۸ دستگاه کامیون هم کار حمل و نقل و لوازم و خدمات موکب‌های استان را به مرز انجام دادند.

کد خبر 1215315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha