تلاش دولت برای انجام هماهنگی ها در  راهپیمایی اربعین قابل تقدیر است

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی کمبودها و نواقص در مراسم راهپیمایی اربعین امسال گفت: البته تلاش دولت برای هماهنگی ها قابل تقدیر است.

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به مشکلات پیش آمده در مراسم راهپیمایی اربعین امسال گفت: ما معتقدیم اعزام زائران باید متناسب با ظرفیت های طرف مقابل می بود یعنی ما باید بررسی می کردیم که میزبان مان که کشور عراق است چقدر می تواند از زائران ما میزبانی کند و بر اساس آن ظرفیت ها اعزام ها را انجام می دادیم.

 

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر اعزام زائران با ظرفیت های کشور عراق همخوانی نداشته باشد، این سفر معنوی را دچار سختی ها و مشکلاتی می کند و قطعا سزاوار نیست. ما معتقدیم تناسب اعزام زائران از کشور ایران به عراق باید با رعایت اصل توانمندی ها و ظرفیت های پذیرش در کشور عراق باشد.

 

وی با بیان اینکه تلاش دولت در این زمینه قابل تقدیر است، تصریح کرد: البته ما معتقدیم برخی کمبودها و نواقص در مراسم راهپمایی اربعین امسال وجود داشته است و باید تلاش شود که زائران عزیز ما با حداقل سختی و مشکل روبرو شوند.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما از زائران نیز می خواهیم به توصیه و راهنمایی مسئولان و مدیران مربوطه توجه کنند تا این سفر پر خیر و برکت معنوی با اثرات معنوی شان همواره در اذهان عمومی باقی بماند.

 

کد خبر 1215497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha