اختلاف ها و شكایت ها در زمینه اراضی با اجرای حدنگاری حل می‌شود

آیت الله عبادی گفت: اختلاف ها و شكایت های مرتبط با اراضی با اجرای طرح حدنگاری حل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز (۲۲ شهریور) در دیدار با معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن تسلیت ایام و بزرگداشت اربعین حسینی که امروز به عنوان سمبل عدالت در جهان مطرح است، اظهار کرد: اینکه از همه ادیان الهی خود را به کربلا می رسانند تا با عدالت بیعت کنند انگیزه مردمی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم دعوت انبیاء و اهل بیت(ع) برای اجرای قسط و عدل را می خواهند، افزود: جهان در آستانه تحولی قرار دارد لذا اربعین حسینی تبدیل به سمبل بین المللی شده است.

 

وی با شکر نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران که قانون اساسی آن بر «لا تَظلِمونَ وَلا تُظلَمونَ» بنا نهاده شده است، گفت: البته طی این سال‌ها دولت‌های مختلفی با رنگ های گوناگون بر روی کار آمدند و برخی از موانع ما تا وصول به قانون ما برخی اندیشه های وارداتی بودند و جای شکر مضاعف دارد مردم در این مقطع زمانی دولت مردمی و انقلابی برگزیدند که ان شاالله به لازمه آن جامعه اسلامی ایجاد شود و منتج به تمدن اسلامی شود.

 

آیت الله عبادی با اشاره به هماهنگی و همکاری قوای سه گانه کشور برای رسیدن به آرمان های انقلاب، تصریح کرد: اما شرطش این است که در همه رده‌ها باید این همکاری وجود داشته باشد.

 

امام جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه کارها بر اساس تدبیر به جلو حرکت می کند، عنوان کرد: ثبت زمین و املاک بسیار کار خوبی است و ابهاماتی که در این جهت بود و شاهد بسیاری از شکواییه‌ها بودیم که مربوط به املاک شخصی مردم و زمین های مربوط به منابع طبیعی بود و خیلی جاها احکام خوبی صادر نمی شد و به قلع و قمع برخی از محصولات کشاورزی می انجامید اما این مسئله(اجرای طرح حدنگاری) این مشکلات و اختلافات را حل می کند.

 

وی در ادامه گفت: امیدواریم دولت به معنای عام آن به شیوه ای باشد که مشکلات مردم حل شود و دیگر اصطکاکی نباشد و جلوی افراد معترض گرفته و حق مظلومان پایمال نشود.

کد خبر 1215520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha