خدمت‌‌رسانی موکب مسجد حضرت ابراهیم (ع) به دلدادگان حضرت سیدالشهدا(ع)/ توزیع صد بسته معیشتی میان نیازمندان در آستانه اربعین حسینی

موکب مسجد حضرت ابراهیم (ع) به دلدادگان حضرت سیدالشهدا(ع) و جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی خدمت رسانی می کند.

حجت الاسلام «علیرضا حیدری» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مجلس عزاداری به مناسبت اربعین حسینی در روز (شنبه، 26 شهریورماه) بعد از نماز عصر همراه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا سمیعی در مسجد حضرت ابراهیم (ع) (واقع در تهران، خیابان جمهوری اسلامی، خیابان سی تیر) برگزار می شود، اظهار کرد: مراسم عزاداری در دهه سوم ماه صفر نیز بعد از نماز عصر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا سمیعی در این مسجد برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد حضرت ابراهیم (ع) افزود: پایگاه مقاومت بسیج این مسجد از روز اربعین تا پایان ماه صفر ایستگاه صلواتی و فرهنگی در خیابان سی تیر برپا می کند. ضمن اینکه بسته های فرهنگی و کتیبه و پرچم و سربند نیز با موضوعات دینی و انقلابی میان مردم توزیع می شود.

 

وی اضافه کرد: موکب مسجد حضرت ابراهیم (ع) همچنین در روز اربعین حسینی به جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی به طرق مختلف خدمت رسانی می کند و به این منظور بیش از بیست میلیون تومان هزینه می شود.

 

حیدری اضافه کرد:  اهالی مسجد حضرت ابراهیم (ع) همچنین به مناسبت اربعین حسینی در ابتدای این هفته صد بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع کردند که هر بسته شامل برج، چای، قند، شکر، خرما، روغن، حبوبات، رشته ماکارانی، گوشت و مرغ بود.

 

وی گفت: اهالی مساجد تلاش خیلی خوبی در ماه های محرم و صفر در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر داشته اند و این کار در دهه سوم ماه صفر و همچنین به مناسبت اربعین حسینی در قالب های مختلف ادامه می یابد.

 

کد خبر 1215584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha