۲۹ درصد از اراضی و املاک روستایی خراسان جنوبی سنددار شدند

فلاح گفت: از ۱۵ هزار هکتار اراضی و املاک روستایی خراسان جنوبی تنها چهار هزار و ۳۵۰ هکتار آن یعنی ۲۹ درصد سنددار شده است و نیازمند همکاری بنیاد مسکن در سطح استان هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدعلی فلاح امروز (۲۲ شهریور) در شورای قضایی خراسان جنوبی اظهار داشت: خراسان جنوبی در رتبه دوم پاسخ به استعلامات با ۹۹.۷ درصد قرار دارد.

 

سرپرست معاونت املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی بیان کرد: در خصوص عملکرد قانون تعیین تکلیف به ۹۵ درصد از پرونده های تشکیل شده در استان طی سال جاری پاسخ داده شده است.

 

وی با اشاره به اراضی وزارت دفاع در خراسان جنوبی گفت: در این زمینه ۳ میلیون مترمکعب برای ۶ ماهه اول امسال در استان تکلیف معین شده است.

 

فلاح با بیان اینکه برای ۱۵ و ۶ دهم درصد از کل اراضی کشاورزی استان سند صادر شده است، ادامه داد: هنوز با هدف اصلی و با نتیجه مطلوب فاصله بسیاری در استان داریم.

 

سرپرست معاونت املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی در خصوص سنددار کردن اراضی و املاک روستایی استان عنوان کرد: از ۱۵ هزار هکتار اراضی و املاک روستایی استان تنها چهار هزار و ۳۵۰ هکتار آن یعنی ۲۹ درصد سنددار شده است و نیازمند همکاری بنیاد مسکن در سطح استان هستیم.

 

فلاح با بیان اینکه راه و شهرسازی استان در خصوص اراضی و املاک ملی در سال جاری منفعل عمل کرده است، گفت: به دلیل ارزش آنان انتظار همکاری از راه و شهرسازی برای حدنگاری این اراضی در طرح شهید سلیمانی داریم.

 

 

کد خبر 1215627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha