دستگیری ۶ اخلالگر نظم عمومی در آران و بیدگل

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از دستگیری ۶ اخلالگر نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در اجرای طرح سراسری مقابله با اراذل و اوباش، پلیس امنیت عمومی شهرستان آران و بیدگل ۶ نفر از اراذل و اوباش را شناسایی و دستگیر کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل افزود: پس از هماهنگی و کسب مجوز از دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان، اکیپی از مامورین  در یک اقدام هماهنگ و طی یک عملیات ضربتی، موفق به دستگیری متهمین در مخفیگاه شان شدند.

 

هاشمی زاده با بیان اینکه این اخلالگران با تشکیل پاتوق در یکی از باغات حاشیه شهرستان موجب ایجاد نارضایتی و مزاحمت برای شهروندان می شدند اضافه کرد: در بازرسی های به عمل آمده از محل، مقادیری مواد مخدر، سلاح سرد و اموال سرقتی کشف و ضبط شد.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه قدرت نمایی به مجرمین و اخلالگران را نخواهد داد ابراز کرد: متهمین پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

 

هاشمی زاده تصریح کرد: فراجا با هنجار شکنان اجتماعی و اخلالگران نظم و امنیت عمومی با تمام توان مقابله می کند و هیچ گونه مسامحه و اغماضی با آن ها نخواهد داشت.

 

کد خبر 1215634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha