تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی با هدف حمایت از چرخه تولید رویکرد دادگستری البرز است

فاضلی هریکندی با اشاره به اهمیت ایجاد فرصت های اشتغالزایی برای یک هزار و ۱۰۰ نفر در چهارماهه نخست سال جاری گفت: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی با هدف حمایت از چرخه تولید رویکرد دادگستری البرز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین فاضلی هریکندی» در جریان بازدید از چند واحد تولیدی گفت: اداره کل دادگستری استان البرز با هدف حفظ اشتغال و صیانت از حقوق تولیدکنندگان برنامه های اجرایی موثری را در دستور کار خود قرار داده است. 

 

رئیس کل دادگستری استان البرز افزود: زمینه سازی با هدف ایجاد اشتغال برای یک هزار و ۱۰۰ نفر در طول چهارماه ابتدای سال با توجه به شعار سال مبنی بر حمایت از تولید از جمله اقدامات عملی دادگستری استان است.

 

وی با اشاره به اهمیت شرایط تحریمی کشور و وضع سیاست های کلان نام با توجه به راهبردهای ۱۵ گانه دادگستری بیان کرد: البرز به عنوان یکی از استان های صنعتی کشور همواره در جریان رشد تولید اهمیت داشته است.

 

وی ادامه داد: راه اندازی دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی با هدف پیگیری مشکلات و مطالبات واحدهای تولیدی توانسته است نسبت به درخواست شرکت ها و واحدهای تولیدی که در مجموع ۶۹ شرکت را شامل می شود اقدام لازم انجام شود. 

 

رئیس کل دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: دادگستری استان البرز با هدف حفظ اشتغال یک هزار و ۲۰۰ نفر در چرخه تولید همچنین ایجاد اشتغال برای یک هزار و ۱۰۰ نفر در مسیر تحقق شعار سال گام برداشته است. 

 

 

 

کد خبر 1215802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha