مدال گفت‌وگوی دینی به رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اهداء شد

مدال گفت‌وگوی دینی به حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور در هفتمین کنگره رهبران ادیان جهانی و سنتی در کاخ استقلال پایتخت قزاقستان، اهداء شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در جریان برگزاری هفتمین کنگره رهبران ادیان جهانی و سنتی در کاخ استقلال پایتخت قزاقستان، قاسم ژورمات توکایف، رئیس جمهور این کشور جایزه بین‌المللی آستانه برای مشارکت فعال در گفت‌وگوی ادیان و نشان افتخار به برخی رهبران دینی فعال در این حوزه اهداء کرد.

این جایزه به حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رئیس شورای سیاستگذاری ادیان به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران اهداء شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین مبلغی، عضو مجلس خبرگان رهبری و مجید صمدزاده صابر، سفیر جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان به نمایندگی از کشورمان نیز در این اجلاس بین‌المللی حضور دارند.

شایان ذکر است، موضوع اصلی هفتمین کنگره ادیان جهانی و سنتی «نقش رهبران مذاهب جهانی و سنتی در رشد معنوی و اجتماعی بشر در دوران پسا کرونا» اعلام شده است.

کد خبر 1215888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha