اعزام ۴۰۰ اتوبوس به کربلا برای بازگشت زائران استان فارسی

راستیار گفت: ۴۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران اربعینی استان فارسی به کربلای معلی اعزام شده اند و انتقال زائران استان فارس از مرز به شهرستان‌ های فارس تا ۳۱ شهریور ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، «علیرضا راستیار»، امروز (چهارشنبه 23 شهریور) از اعزام 400 دستگاه اتوبوس به اربعین اشاره کرد و در جمع خبرنگاران گفت: این 400 اتوبوس برای بازگشت زائران اربعینی استان فارسی به کربلای معلی اعزام شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای فارس افزود: در حال حاضر این اتوبوس ها مشغول بازگرداندن زائران اربعین از مرز‌های مختلف به شهرستان ‌های فارس هستاند.

وی اضافه کرد: مرز‌های شلمچه، چزابه و مهران به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و برای جابجایی راحت زائران حسینی در سه شیفت کاری هشت ساعته اقدامات لازم در این مرزها انجام می شود.

راستیار با اشاره به کرایه اتوبوس ها اعلام کرد: کرایه اتوبوس ۴۴ نفره از مرز تا شیراز ۳۰۶ هزار تومان و اتوبوس ۲۵ نفره، ۴۵۱ هزار تومان است و گشت ‌های کنترلی برای جلوگیری از گرانفروشی بلیت در مرزها، پاسگاه‌ها و پلیس راه ‌ها فعال شده است.

وی تاکید کرد: زائران هر گونه گران فروشی بلیت اتوبوس را می توانند به گشت‌ های راهداری یا پلیس راه ‌ها اطلاع دهند و روز گذشته 2 شرکت متخلف به علت گران فروشی بلیت غیر فعال شدند.

راستیار تاکید کرد: انتقال زائران استان فارس از مرز به شهرستان‌ های فارس تا ۳۱ شهریور ادامه خواهد یافت.

کد خبر 1216014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha