هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای پرداختن به مساله جهاد تبیین است

نظری گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای پرداختن به مساله مهم جهاد تبیین و فرهنگ دینی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، «بهنام نظری» امروز چهارشنبه (23 شهریور) در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استان که با موضوع برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استانداری مرکزی برگزار شد، گفت: دفاع مقدس سند عزت و اقتدار ملت ایران است و تعامل و مشارکت همه جانبه دستگاه های اجرایی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس امری ضروری است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس را ضامن عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی دانست و بیان کرد: اگر امروز کشور در بسیاری از حوزه ها حرف برای گفتن دارد به واسطه رشادت ها، ایثارگری ها و مجاهدت های رزمندگان در دفاع مقدس است که همواره باید در جامعه زنده و ماندگار باشد.

 

وی بزرگترین پیام دفاع مقدس را مامی توانیم دانست و اضافه کرد: مردم و رزمندگان با تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی بزرگترین حماسه ها و افتخارات را رقم زدند و امروز این پیام باید سرلوحه رفتار همه مسئولین باشد.

 

این مقام مسئول جهاد تبیین را وظیفه امروز همگان دانست و بیان کرد: امروز وظیفه ما در قبال خون شهدا و ایثار رزمندگان توجه ویژه به جهاد تبیین است و فریضه مهم جهاد تبیین یک رسالت مهم است که مناسبت هایی همچون هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای این مسئله است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب راهکار بسیار موثری در برابر توطئه های دشمن در راستای تحریف و فراموشی فرهنگ دفاع مقدس است.

 

وی اضافه کرد: امروز که جنگ شناختی توسط دشمنان توسط فضای مجازی به کار گرفته شده جهاد تبیین می تواند اهداف شوم دشمنان را خنثی کند.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه دفاع مقدس از فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین(ع) نشات گرفته است، اظهار کرد:  همزمانی هفته دفاع مقدس با ایام اربعین حسینی در سالجاری اهمیت بسیاری دارد و باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد.

 

کد خبر 1216054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha