خدمت رسانی بیش از ۴۰۰ موکب در پایانه مرزی شلمچه

از فلکه مقاومت تا نقطه صفر مرزی و حتی در منطقه شلمچه عراق ۴۰۰ موکب مشترکا وجود دارد که خدمات شایسته ای را به زوار آقا اباعبدالله الحسین در مرز ایران ارائه می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امسال با توفیق الهی بعد از دوسال وقفه در حرکت عظیم اربعین حسینی از مرز شلمچه؛ ۴۰۰ موکب خدمت‌رسان زوار اربعین حسینی است.

بنابراین گزارش امسال مانند سال های قبلی زوار آقا عبدالله الحسین(ع) مرز شلمچه را به عنوان روان ترین مرز جمهوری اسلامی ایران انتخاب کردند و به حمدالله از فلکه مقاومت تا نقطه صفر مرزی و حتی در منطقه شلمچه عراق ۴۰۰ موکب مشترکا وجود دارد که خدمات شایسته ای را به زوار آقا اباعبدالله الحسین در مرز ایران ارائه می کنند.

لازم به ذکر است این حرکت از سال ۸۶ در این مرز شروع شده قدیمی مواکب حسینی از سال ۸۶ خدمت‌رسانی به زائران رو آغاز کردخ اند در منطقه‌ قبل از پایانه بیش از ده موکب فعال و با قدمت وجود دارد که برای رفت و برگشت زائران خدمت رسانی می کند.

بنابراین گزارش در مرز شلمچه با ورود اتوبوس ها و کامیون هایی که با دستور استاندار و سپاه حضرت ولیعصر(عج) وارد خاک عراق شد جمعیت به صورت روان به سمت نجف در حال تردد هستند.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1216056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha