«آب» از مولفه‌های اصلی برای جلوگیری از مهاجرت  و ارتقای شاخص‌های توسعه شهرستان بیجار  است

زارعی کوشا گفت: از مولفه‌های اصلی برای ماندگاری مردم و رشد و ارتقای شاخص‌های توسعه و پیشرفت شهرستان بیجار موضوع آب است که نیاز است پروژه‌های حوزه آب این شهرستان تعیین تکلیف و تسریع شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کردستان، «زارعی‌کوشا» عصر چهارشنبه (۲۳ شهریور ماه) در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار که با حضور وزیر نیرو انجام شد، اظهار کرد: در ۹ ماهی که افتخار خدمت به مردم کردستان را داریم شاهد چهارمین سفر وزیر نیرو به استان هستیم که بیانگر نگاه ویژه ایشان به پروژه‌های کردستان است و بنده از علقه وزیر نیرو به مردم کردستان باخبرم.

 

 

استاندار کردستان پیرامون موضوع آب در بیجار اعلام کرد: سه ماه قبل در خصوص سدتالوار صحبت شد و قرار شد کار کارشناسی موضوع بازنگری در تخصیص انجام شود.

 

 

وی با اعلام اینکه وزیر نیرو در سفر قبل خود و در صحبت با مردم، برای رفع کم آبی روستای چنگ الماس قول مساعد داده‌اند، بیان کرد: این مهم بیانگر نگاه ویژه وزیر نیرو به کردستان و شهرستان بیجار است.

 

 

زارعی کوشا گفت: مردم تمام نقاط کشور ما در حقیقت مخدومین دولتمردان هستند و در هر نقطه‌ای از کشور کارگزاران و مدیران  وظیفه دارند به مردم خدمت کنند.

 

 

وی تصریح کرد: نگاه مقام معظم رهبری در سال ۸۸ به شهرستان بیجار و دغدغه ایشان رشد منفی جمعیت و مهاجرت بود، که رهبر خطاب به مردم فرمودند بمانید و بیجار را بسازید.

 

 

استاندار کردستان گفت: از مولفه‌های اصلی برای ماندگاری مردم و رشد و ارتقای شاخص‌های توسعه و پیشرفت شهرستان بیجار موضوع آب است که نیاز است پروژه‌های حوزه آب این شهرستان تعیین تکلیف و تسریع شود.

 

 

وی انتقال آب از سد سیازاخ به شهر بیجار و حسن‌آباد یاسوکند را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: این مهم از مصوبات سفر وزیر نیرو در دیماه گذشته به کردستان بوده است.

 

 

استاندار کردستان اضافه کرد: موضوع سد تالوار و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب نیز نیازمند توجه وزارت نیرو است و امیدواریم سفر وزیر نیرو منجر به خیر و برکت برای مردم بیجار شود و بتوانیم در راستای خدمت و رفع دغدغه مردم بیجار قدم بزرگی برداریم.

کد خبر 1216073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha