قرآن پژوهی در دانشگاه اهمیت اساسی دارد

حجت الاسلام محمودی از برگزاری جلسه شورای مشورتی قرآن کریم، با حضور رییس و معاونین در دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد و گفت: قرآن پژوهی در دانشگاه اهمیت اساسی دارد.

 «حجت الاسلام سید عبدالله محمودی» با اشاره به برگزاری جلسه شورای مشورتی قرآن کریم در دانشگاه علوم پزشکی اراک، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: در این جلسه که با حضور سرپرست دانشگاه و معاونین برگزار شد بر قرآن پژوهی در دانشگاه با احصاء موضوعات مربوطه به حوزه پزشکی تاکید شد.

 

مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: همچنین مقرر شد در این زمینه از ظرفیت معاونت های مختلف به صورت تلفیق با محوریت قرآن هر معاونت بنا بر زمینه موضوع، کارهای بنیادی و اصولی استفاده شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: برگزاری جلسه تفسیر قرآن در سه سطح اساتید، کارمندان و دانشجویان در ایام هفته پیشنهاد شد و بر تقویت و حمایت از کانون قرآن و عترت و پشتیبانی برای کادرسازی در این کانون نیز تاکید شد.

 

حجت الاسلام محمودی ضمن تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی اراک در راستای ارتقاء اقدامات فرهنگی و قرآنی تمام تلاش خود را در نظر دارد، گفت: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در این برنامه پیشنهاد برنامه ریزی و اهدا هدایایی با رنگ و بوی قرآنی به دانشجویان جدیدالورود را نیز دادند.

کد خبر 1216281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha