قدرت نمایی در برابر دشمنان اسلام از برکات پیاده روی اربعین است

حجت الاسلام شمسی فر، از اربعین حسینی به عنوان حماسه ای عظیم و تاریخی یاد کرد و گفت: پیاده روی اربعین فرصتی برای قدرت نمایی در برابر دشمنان اسلام و مقابله با توطئه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام«بهروز شمسی فر»، امام جمعه موقت خرم آباد، امروز(25 شهریور)، در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت اربعین حسینی، اظهارداشت: زیارت مقبره سیدالشهدا (ع) آثار و برکات فراوانی در پی دارد و فردی که در این مسیر قدم بر می دارد ثواب بالایی را کسب می‌کند.

 

امام جمعه موقت خرم آباد از اربعین حسینی به عنوان یک حماسه جهانی یاد کرد و افزود: همه ادیان و ابرقدرت ها نمی‌توانند این حماسه را خلق کنند.

 

وی به بیان اثرات فردی، اجتماعی و جهانی پیاده‌روی اربعین حسینی اشاره و اظهارکرد: خودسازی  از مهم ترین اثرات فردی این حماسه عظیم بوده که فرد را به سمت نیکی ها سوق داده خواهد شد.

 

حجت الاسلام شمسی فر بیان کرد: وحدت و همبستگی بین کشورهای جهان، تمرین برای استقامت و پایداری، قدرت نمایی در برابر دشمنان اسلام، اعلام وفاداری به امام زمان (عج) و ترویج فرهنگ مکتب اهل بیت(ع) از دیگر اثرات این حماسه تاریخی است.

 

پیاده روی اربعین، خنثی کننده توطئه های دشمنان است

 

وی پیاده روی اربعین را خنثی کننده توطئه های دشمنان خواند و اظهارداشت: همدلی و همکاری بین ۲۰ میلیون انسان نوعی آمادگی برای ظهور و بیداری در جهان است.

 

امنیت امروز مروز خون شهدا است

 

امام جمعه موقت خرم‌آباد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: امنیت و آسایش امروز ما به برکت خون شهدا است.

 

وی مهم ترین درس دورن جنگ تحمیلی را استقامت و پایداری خواند و گفت: دفاع مقدس به جهانیان فهماند که دنیا نمی‌تواند با توطئه های نظامی علیه ایران بجنگد.

 

حجت‌الاسلام شمسی فر به آثار و برکات دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: همدلی و همراهی مردم با نظام و برطرف کردن فتنه ها علیه کشور از برکات مهم دوران دفاع مقدس است.

 

کد خبر 1216401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha