اربعین حسینی فرصتی برای زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج) است

حجت‌الاسلام محمدیان با اشاره به اینکه اربعین حسینی فرصتی برای زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج) است گفت: ما می‌توانیم به واسطه معرفی حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در قالب راهپیمایی اربعین، زمینه‌ساز ظهور باشیم.

«حجت‌الاسلام احمد محمدیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن اشاره به تاریخچه اربعین حسینی اظهار کرد: در میان انبیای الهی و اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، تنها برای امام حسین (ع) مراسم چهلم گرفته گرفته می‌شود که این موضوع، اهمیت اربعین حسینی را نشان می‌دهد.

 

امام جمعه موقت اندیمشک با بیان اینکه قرائت زیارت اربعین حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) سفارش شده و جزو علامات و نشانه‌های مؤمنان به شمار می‌رود افزود: در جامعه، هیچ چیزی بالاتر از دین نیست و حضرت سیدالشهدا (ع) به دنبال احیای دین بود که توانست احیاگر خوبی برای اسلام باشد و ما نیز باید از راه‌های مختلف، دین را زنده نگه داریم.

 

وی اذعان کرد: اربعین حسینی از اهمیت بالایی برخوردار است که با شور و شعف خاصی همراه شده و با جاذبه‌ای که دارد، شیعیان را از نقاط مختلف جهان جمع می‌کند و این اوج قدرت و اقتدار شیعه را نشان می‌دهد.

 

حجت‌الاسلام محمدیان با اشاره به اینکه اربعین حسینی فرصتی برای زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج) است تصریح کرد: در زمان ظهور، امام حسین (ع) یکی از معرف‌های امام زمان (عج) خواهد بود که ما می‌توانیم به واسطه معرفی حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در قالب راهپیمایی اربعین، زمینه‌ساز ظهور باشیم.

 

کد خبر 1216406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha