قرار عاشقی در ایستگاه مترو شهرری

همزمان با روز اربعین و برپایی راهپیمایی جاماندگان حسینی از میدان آیینی امام حسین علیه السلام تا حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام با شعار لشکر حسین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، همزمان با روز اربعین و برپایی راهپیمایی جاماندگان حسینی از میدان آیینی امام حسین علیه السلام تا حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام با شعار لشکر حسین برگزار می شود. به گفته روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری مترو؛ فرهنگسرای مترو؛ در این مراسم با مشارکت شرکت بهره برداری مترو و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی، ویژه برنامه های متنوعی در ایستگاه مترو شهرری ویژه خانواده ها و فرزندانشان برپا خواهد بود.


میزبانی عاشقان حسینی ویژه برنامه جاماندگان در ایستگاه مترو شهررری در دو بخش خواهد بود؛ برنامه های استیج با آیتم های متنوع از جمله دکلمه خوانی، پخش کلیپ های مداحی، اجرای گروه سرود دانش آموزی، تواشیح و ۴غرفه خدمات فرهنگی و هنری  با عناوینی همچون؛ پاسخگویی به سوالات شرعی، نمایشگاه دفاع مقدس، ویزیت رایگان، نقاشی مناسبتی اربعین، توزیع محصولات فرهنگی، انجمن نفس و... 


لازم به ذکر است این مراسم روز شنبه ۲۶شهریور از ساعت ۷صبح تا ۶عصر برگزار می شود و در سه نقطه مسیر راهپیمایی ایستگاه صلواتی پذیرایی آب از زائران دایر می باشد.


علاقه‌مندان برای اطلاع ازجزییات این برنامه و سایر برنامه های مدیریت فرهنگی هنری مترو با آدرس های ذیل با روابط عمومی این مرکز، در ارتباط باشند؛
 سایت فرهنگسرا     www.merto.farhangsara.ir
 آدرس اینستاگرام@farhangsarametro

کد خبر 1216410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha