برپایی ۳ موکب کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» در مسیر پیاده روی اربعین قیروکازین

قلی پور گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری ‌«حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان قیروکارزین با برپایی موکب در مسیر پیاده روی اربعین به عزاداران حسینی خدمات دهی کردند.

«مسلم قلی پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) در شهرستان قیروکارزین همزمان با این مناسبت و از ساعت هفت صبح با حضور خیل عظیم مشتاقان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه وجود مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان قیروکارزین افزود: این مراسم از نقاط مختلف شهرستان آغاز و به سمت امامزاده «سید تاج الدین محمد (ع)» ادامه پیدا کرد.

 

وی با اشاره به فعالیت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» در جریان پیاده روی اربعین، عنوان کرد: مسجدی ها در این برنامه با راه اندازی موکب، به ارائه خدمت به عزاداران پرداختند.

 

قلی پور ادامه داد: موکب بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری در سه نقطه از مسیر پیاده روی برپا شد که موکب شماره یک در میدان «امام خمینی (ره)»، موکب شماره 2 واقع در روبه روی پمپ بنزین و موکب شماره سه نیز ویژه دهه نودی ها راه اندازی شد.

 

وی با اشاره به خدمات موکب کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» به عزاداران شرکت کننده در مراسم پیاده روی اربعین، گفت: توزیع آب، شربت، شیرینی، خرما و... از جمله خدمات موکب ها به عزاداران حسینی (ع) بود.

 

قلی پور در پایان از عموم بچه های مسجد به سبب راه اندازی موکب های پذیرایی قدردانی و از همت خیران و نیکوکاران نیز در همکاری بابت برپایی موکب ها تقدیر کرد.

کد خبر 1216567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha