کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در اشاعه فرهنگ ایفا می کنند

عموزاده با بیان اینکه هنر یکی از مهم ترین ابزار اشاعه فرهنگ است و برای تمدن سازی اسلامی ما نیازمند فرهنگ ناب هستیم گفت:کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در اشاعه فرهنگ ناب ایفا می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، امیرعلی عموزاده عصر امروز(شنبه۲۷شهریورماه) مصادف با روز اربعین در حاشیه بازدید از موکب فرهنگی تربیتی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد قم در مسیر پیاده روی بلوار پیامبر اعظم(ص) با تقدیر از تلاش های ارزنده کانون ها اظهار داشت: واقعا شور و شعور حسینی را می توان در این راهپیمایی به خوبی نظاره کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: به غیر از مردم، سازمان ها و ادارات و موسسات و ارگانها و همه گروه های وابسته به گروه های هنری و فرهنگی در این جا شکوه عظیمی را به وجود آورده اند.

 

وی تصریح کرد: خدا را شکر می کنیم که کانون های فرهنگی و هنری مساجد این گونه فعالانه در عرصه حضور دارند و این تلاش ها جای تقدیر دارد چرا که دست به اقدامی بزرگ زدند.

 

عموزاده بیان کرد: هنر یکی از مهم ترین ابزار اشاعه فرهنگ است و برای تمدن سازی اسلامی ما نیازمند فرهنگ ناب هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در اشاعه فرهنگ ایفا می‌کنند، ما به همه همکاران و متولیان در کانون ها خدا قوت و بایت این حرکت ها تبریک و از بایت این ایام تسلیت می گوییم، امیدواریم اعضای کانون ها در صحت و سلامت و عافیت باشند به امید اینکه کانون های فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف بدرخشند.

کد خبر 1216669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha