جهاد تبیین محور تمامی برنامه های سالگرد دفاع مقدس است

سرهنگ گودرزی گفت: جهاد تبیین محور تمامی برنامه های سالگرد دفاع مقدس است.

 سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: خدمت رسانی به مردم محور مهم برنامه های سپاه و بسیج در هفته دفاع مقدس است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس به شکل محله محوری توسط سپاه و بسیج در سالجاری انجام می شود، افزود: دفاع مقدس تجربه موفق انقلاب اسلامی است که در همه ابعاد کارآمدی و کارایی خود را نشان داده و امروز به عنوان یک الگویی در شرایط فعلی قابل استفاده است.

 

وی با بیان اینکه در طول ۴۳ سال گذشته با به کارگیری فرهنگ دفاع مقدس بسیاری از مشکلات از جمله تهدیدات و تحریم ها به فرصت تبدیل شده است، بیان کرد: باور «مامی توانیم» که برگرفته از دفاع مقدس است ملت ایران را به بزرگترین موفقیت ها و افتخارات رسانده است.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: فرهنگ دفاع مقدس بسیار ارزشمند است و امروز برای رسیدن به قله های بلند نیازمند ترویج و توسعه فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس هستیم.

 

سرهنگ گودرزی هفته دفاع مقدس را بهترین فرصت برای تبیین این فرهنگ در جامعه دانست و بیان کرد: این فرهنگ متعالی که برگرفته از فرهنگ عاشورا است باید بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه سپاه روح الله استان مرکزی با مشارکت پایگاه های بسیج، نواحی و معاونت های تخصصی برنامه های ویژه ای برای گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته مقدس دارد، گفت: محوریت همه این برنامه ها جهاد تبیین است.

 

وی خدمت رسانی به مردم را از دیگر محورهای مهم برنامه های سپاه و بسیج در هفته گرامیداشت دفاع مقدس دانست و گفت: در طول هفته پروژه های محرومیت زدایی و خدمت رسانی به بهره برداری و یا کلنگ زنی خواهند شد.

 

این مقام مسئول اجرای برنامه ها به شکل محله محوری را از ابتکارات امسال در هفته دفاع مقدس دانست و گفت: این برنامه ها با کمک قرارگاه های محله محور بسیج در سطح استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 1216813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha