ضرورت اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

سبحانی نیا، به اهمیت و ضرورت اجرای سند تحول بنیادین اشاره کرد و گفت: همکاری ارگان های مختلف برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، «نریمان سبحانی نیا»، امروز(27شهریور)،  در جلسه برنامه ریزی پروژه مهر در سالن جلسات آموزش و پرورش بروجرد اظهارداشت: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش در راستای سالم سازی جامعه است.

 

مدیر آموزش و پرورش بروجرد از آموزش و پرورش به عنوان مهمترین نهاد در ساخت یک جامعه موفق یاد کرد و افزود: مجموع جمعیت دانش آموزی این شهرستان ۶۰ هزار نفر است که این تعداد داش آموز در قالب یک هزارو ۸۱۰ کلاس و ۳۶۱  مدرسه سال تحصیلی جدید را جشن خواهند گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد جمعیت دانش آموزان ۳۰ هزارو ۳۶۸ نفر ابتدایی، ۱۳ هزارو ۲۸۴نفر متوسطه اول و ۶ هزارو ۹۳۷ نفر متوسطه دوم هستند.

 

سبحانی نیا یادآور شد: مجموع دانش آموزان فنی  ۲ هزار و ۵۷۴ نفر و پیش دبستانی یک هزارو ۵۳۷ نفر است.

 

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: کمبود نیروی انسانی و خدماتی، منابع مالی و فضای آموزشی مهم ترین مشکل آموزش و پرورش بروجرد است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: در این راستا همکاری سایر ارگان ها ضروری است.

 

سبحانی نیا به انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آیت الله بروجردی اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و نخبگان فرهنگی و اساتید دانشگاه ها از برنامه های مهم این نهاد در راستای اجرای سند تحول بنیادین است.

کد خبر 1216831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha