ضرورت ساماندهی سرویس مدارس خراسان جنوبی در آستانه سال تحصیلی جدید

حجت الاسلام موحدی‌راد بر ضرورت ساماندهی سرویس مدارس و استانداردسازی فضاهای آموزشی استان در آستانه سال تحصیلی جدید تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی موحدی‌راد صبح امروز دوشنبه (۲۸ شهریور) در دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان خراسان جنوبی اظهار کرد: تلاش همه ما برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و رسیدن به جامعه سالم و عاری از هر گونه آلودگی است چون فرزندان خودمان باید در این جامعه پرورش یابند.

 

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروی انتظامی شهدای بسیاری برای برقراری نظم و امنیت در درون شهرها در سکوت رسانه‌ای تقدیم کرده است، افزود: اما برای مسئله حجاب و اتفاقی که برای خانم جوان رخ داد فضای مجازی را ملتهب می کنند.

 

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: یکی از اهداف دشمن این است که آرمان ها و ارزش ها انقلاب و دفاع مقدس را تحت الشعاع قرار دهد ما باید با همکاری و همدلی توطئه های شوم دشمن را خنثی کنیم.

 

حجت الاسلام موحدی‌راد به ضرورت ساماندهی سرویس مدارس و استانداردسازی فضاهای آموزشی استان در آستانه سال تحصیلی جدید تأکید کرد و گفت: گاهی در یک وسیله نقلیه بیشتر از ظرفیت دانش‌آموز سوار می‌کنند که از نظر ایمنی بسیار خطرناک است.

 

بهترین فرهنگ سازی در بحث کاهش سرقت‌ها از طریق مساجد است

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به اینکه بهترین فرهنگ سازی در بحث کاهش سرقت‌ها از طریق مساجد، خطبه‌های نماز جمعه و رسانه‌ها است، عنوان کرد: طبق فتوای امام خمینی (ره) تخلف از مقررات راهنمایی و رانندگی حرام شرعی است و اگر این حکم را برای مردم تبیین کنیم بازدارنده خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند در زمینه رانندگی صحیح و لزوم رعایت مقررات آن فرهنگ سازی کنند، ادامه داد: کارشناسان تصادفات اگر در بررسی‌ها دریافتند که مثلاً در حادثه‌ای اداره برق و راه و شهرسازی به واسطه کاهش روشنایی و نامناسب بودن معابر مقصر است، سهم تقصیر اداره مربوطه را نیز در نظر بگیرند.

 

حجت الاسلام موحدی‌راد بیان کرد: احداث ایستگاه‌های استراحت و حضور پررنگ پلیس در جاده‌های خراسان جنوبی و آموزش همگانی برای کاهش تصادفات باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

ممنوعیت مرخصی به سارقان در شرایط خاص

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی به شرایط مرخصی سارقان زندانی اشاره و تصریح کرد: همه قضات و مراکز قضائی استان مکلف هستند اسامی سارقان زندانی هنگام مرخصی به پلیس همان شهرستان برای کنترل بیشتر اعلام شود.

 

وی با اشاره به ممنوعیت مرخصی به سارقان در شرایط خاص و ایام تعطیلات، افزود: خریداران ضایعات استان باید شناسنامه دار شوند و جلوی فعالیت افراد فاقد مجوز گرفته شود.

 

 

 

کد خبر 1217061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha