یک هزار و ۷۴۳ پایگاه جشن عاطفه ها در استان همدان برپا می شود

شیخی زاده گفت: یک هزار و ۷۴۳ پایگاه جشن عاطفه ها در استان همدان از ۳۱ شهریورماه با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند برپا می شود.

«محمد رسول شیخی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان همدان گفت: جشن عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت، همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۳۱ شهریورماه در تمامی شهرهای استان همدان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان افزود: در روز جمعه اول مهرماه هم، پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در مصلی های نماز جمعه سراسر استان مستقر و آماده دریافت هدایای مردمی خواهند شد.

 

وی در خصوص کمک های نقدی گفت: مردم می توانند از طریق آسان پرداخت، مراجعه به سایت امداد و یا شماره حساب های اعلامی، کمک های نقدی خود را واریز کنند.

 

شیخی زاده اظهار داشت:  تعداد کل دانش آموزان در سطح استان  که تحت پوشش کمیته امداد هستند  ۱۵ هزار نفر و تعداد کل دانشجویان و طلاب علوم دینی ۹۰۰ نفر هستند.

 

 وی با بیان اینکه ۶ میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان در سال گذشته به دانش آموزان نیازمندان تحت پوشش در قالب کمک هزینه تحصیلی پرداخت شده است، گفت: کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان از ۲۰۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان بر حسب مقاطع تحصیلی پرداخت می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان بیان کرد: در سال گذشته یک  میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به عنوان کمک هزینه شهریه به دانشجویان پرداخت شد.

 

شیخی زاده با اشاره به اینکه تعداد کل پایگاههای جشن عاطفه ها در سطح استان یک هزار و 74۳ پایگاه (امداد،نماز جمعه،سیار،مدارس و مراکز نیکوکاری) می باشد، بیان کرد: مبالغ جمع آوری شده از جشن نیکوکاری با کمک آموزش و پرورش در بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

 

وی خاطر نشان کرد:  مبلغ جمع آوری شده در سال گذشته حدود ۴ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان. بوده است.

کد خبر 1217090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha