حضور اتباع در ۳ شهرستان شرقی سمنان ممنوع است

ریواده از شناسی وطرد تمامی اتباع غیرمجاز که در طرح سرشماری شرکت نکرده اند خبرداد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛«احمد ریواده» شامگاه ۲۷ شهریور در جلسه کمیسیون ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی استان شهرهای ممنوعه استان سمنان در پذیرش اتباع گفت: اتباع خارجی مجاز در سطح استان سمنان تنها در پنج شهرستان سمنان ، مهدی شهر ، سرخه ، آرادان و گرمسارمی توانند حضور داشته باشند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید براینکه سایر شهرستانهای استان سمنان، برای حضور اتباع بیگانه ممنوع است ادامه داد:دستگیری اتباع غیرمجاز در سطح عمومی شهرها و روستاها با کمک تمام ظرفیت های موجود اعم از گشت های مشترک، بسیج، شهرداری ها و دهیاریها و ... انجام می شود.

 

وی با قدردانی از فرمانداران برای تشکیل گشت های مشترک بیان کرد: انجام مستمر گشت های مشترک توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تمام شهرستان های استان سمنان با عضویت پلیس اطلاعات، اماکن، صمت و اداره کل اتباع در اجرای ۲ ماده ۱۲۰ و ۱۸۱ قانون کار ضروری است.

 

ریواده از ممنوعیت اصناف و واحدهای اقتصادی از اتباع غیر مجاز خبردادوافزود: واحدهای صنفی که از کارگر تبعه غیرمجاز استفاده کنند، طبق قوانین مورد برخورد و جریمه سنگین قرار خواهند گرفت.

کد خبر 1217093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha