آغاز بکار مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان در دانشگاه‌ مازندران

درویشی گفت: مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان با هدف ارائه آموزش های مهارتی به دانش آموختگان در دانشگاه‌ مازندران آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، «سید حسین درویشی» امروز(۲۸شهریور) در حاشیه افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان در دانشگاه‌ مازندران اظهار کرد:آموزش فنی و حرفه ای از ارکان مهم و اساسی برای ورود افراد به بازار کار و دستیابی به شغل های پایدار و باثبات محسوب می شود تا بتوانند به عنوان نیروهای خلاق و کارآمد در توسعه و پیشرفت کشور نقشی اثرگذار بر عهده گیرند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران همچنین ضمن عقد تفاهم نامه آموزشی با«حشمت اله علی نژاد» رئیس دانشگاه مازندران،‌ گفت: مجوز تاسیس این مرکز با هدف ارائه آموزش های مهارتی به دانش آموختگان این واحد دانشگاهی صادر و افتتاح شده است.



 درویشی بیان کرد: هم اکنون بیش از ۵۰‌درصد از مهارت جویان کشور که به مراکز فنی و حرفه ای مراجعه می‌کنند، فارغ التحصیل دانشگاهی هستند؛ به عبارتی این میزان مراجعه کننده نشان می‌دهد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با آموزشی کوتاه مدت می توانند به کار مشغول شوند.

کد خبر 1217125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha