افتتاح خانه بازی در کانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار

حجت الاسلام خسروی، گفت: خانه بازی با رویکرد جذب اقشار مختلف بویژه کودکان ونوجوانان در مسجد دولتشاهی خرم آباد افتتاح شده است.

حجت الاسلام « امیرحسین خسروی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: برنامه مسجد در حوزه های مختلف دینی، قرآنی، فرهنگی و هنری در طول سال با محوریت قرآن و زمینه‌ساز انس بیشتر مردم با این کتاب الهی، جذب اقشارمختلف بویژه نسل جوان و نوجواان به مساجد و شناسایی و پرورش استعدادها برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه خانه بازی با حمایت بانی مسجد و کمک اهالی مسجد راه اندازی شده است، بیان کرد: خانه بازی با رویکرد جذب اقشار مختلف بویژه کودکان ونوجوانان در مسجد دولتشاهی خرم آباد افتتاح شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار ادامه داد: فعالیت مسجد امروز به یک انسجام بسیار خوبی رسیده است و کارهای انفرادی به کار تشکیلاتی و تیمی مبدل شده است.

 

وی بیان کرد: برای راه اندازی این خانه بازی مبلغی بالغ بر 40 میلیون تومان وسایل بازی و ورزشی، شامل بازی های فکری، دارت و... تهیه شده است که اهالی محل می توانند از این وسایل استفاده کنند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار اظهار کرد: مراسم افتتاحیه این خانه بازی امروز با حضور نماینده های شهرداری، استانداری و اتاق بازرگانی استان برگزار شد.

کد خبر 1217133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha