برنامه‌های هفته دفاع مقدس باشکوه‌تر از همیشه برگزار می‌شود

صالح‌زاده گفت: ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال بهتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در شهرستان شادگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «جمال صالح‌زاده» امروز (دوشنبه ۲۸ شهریور) در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان شادگان اظهار کرد: دفاع مقدس دورانی سرشار از حماسه و عرصه‌ای برای نمایش اوج ایثار و ازخودگذشتگی بود که جانبازان و ایثارگران ستارگان و حماسه آفرینان این دوران پرافتخار هستند.

 

فرماندار شادگان افزود: اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شادگان نیازمند مشارکت و همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی با دبیرخانه برگزاری برنامه‌های گرامیداشت است و ضرورت دارد کلیه دستگاه‌ها در این امر خطیر فعالانه مشارکت کنند.

 

وی بر اجرای هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این هفته تأکید کرد و ادامه داد: از دستگاه‌های دولتی و اجرایی شهرستان شادگان تقاضا داریم با تمام امکانات در راستای هرچه باشکوه‌تر اجرا شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس حضور گسترده داشته باشند.

 

صالح‌زاده خاطر نشان کرد: مردم با ایستادگی، صبوری و مقاومت به پیروزی رسیدند و اینکه اکنون کشور بیمه و در امنیت کامل بوده، به برکت جانفشانی‌های دوران دفاع مقدس است.

 

وی در پایان یاد آور شد: فرهنگ دفاع مقدس سبب بیمه شدن کشور شده و سرمنشاء آن فرهنگ عاشورا، کربلا و اربعین است و هرچه داریم از دفاع مقدس و عاشورا است.

 

کد خبر 1217202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha