اجرای بیش از  ۱۰۰ عنوان برنامه با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان

نوروزی گفت: ۱۱۷ برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و مطبوعاتی با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی طی سال جاری در استان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، علیرضا نوروزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی، امروز (28 شهریورماه)، در آیین اختتامیه جشنواره داستان‌نویسی و آسیب‌های اجتماعی در سالن جلسات خانه مطبوعات استان، گفت:  ۱۱۷ برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و مطبوعاتی با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی طی سال جاری در استان اجرا شده است.

وی افزود: برای مقابله با این آسیب‌ها، فقط با کارهای سلبی نمی‌شود و برای اینکه عمقی و ریشه‌ای کار کنیم، باید کار به دست نیروهای فرهنگی سپرده شود.

نوروزی ادامه داد: توجه به نقش ادبیات در اعتلای فرهنگی جامعه  امری ضروری بوده و انتقال فرهنگ والای ایرانی اسلامی به نسل جدید، حرکت در مسیر جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: بعضی از جوانان در حال حاضر دچار بی‌هویتی می‌شوند زیرا نتوانسته‌ایم فرهنگ‌متعالی ایرانی و اسلامی خود را به آنها انتقال دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی بر تاثیرگذاری قابل توجه آموزش در حوزه‌هایی نظیر داستان نویسی تاکید کرد و ادامه داد: آموزش باید مبنای کار تخصصی داستان نویسی باشد زیرا این امر زیربنایی برای ساخت بنای بهتر است.

نوروزی بیان کرد: در کنار آموزش، باید به پایداری آن هم فکر کنیم زیرا آموزش نباید مقطعی و دوره‌ای باشد.

کد خبر 1217233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha