آمادگی خراسان شمالی برای خدمت به زائران مشهد الرضا علیه السلام

استاندار خراسان شمالی گفت: همه تمهیدات لازم برای عبور زائران امام رضا(ع) از استان اندیشیده شده و دستگاه های اجرایی متولی نیز در برقراری امنیت، آمادگی های لازم را دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدرضا حسین نژاد» صبح امروز سه شنبه در گفتگو با رادیو اربعین از آمادگی استان برای خدمت به زائران مشهد الرضا علیه السلام خبر داد و گفت: همه تمهیدات لازم برای عبور زائران امام رضا(ع) از استان اندیشیده شده است.

 

استاندار خراسان شمالی، با بیان اینکه ایستگاه های صلواتی در شهرستان های استان فعال است، افزود: علاوه بر ایستگاه های صلواتی گشت های پلیس راه برای برقراری ایمنی بیشتر زائران پیاده و پارک ها جهت اسکان نیز وجود دارد.


وی خاطرنشان کرد: در صورت تغییر احتمالی وضعیت هوا و بروز برودت و سرما، امکانات لازم برای اسکان اضطراری نیز آماده شده است.

 

خراسان شمالی، استان باب الرضا(ع) گنجینه فرهنگ هاست که در مسیر حرکت زائران حرم مطهر رضوی قرار گرفته و سالانه حدود 20 میلیون زائر از این استان تردد می کنند که در ایام دهه آخر ماه صفر کاروان های پیاده حرم رضوی از این استان و سایر شهرهای شمالی کشور از این مسیر عبور می کنند.

کد خبر 1217306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha