۸ هزار زائر در کانون های مساجد مشهد اسکان داده می شوند

حجت الاسلام افکار از افزایش ظرفیت اسکان و پذیرائی زائران در دهه پایانی صفر به ۸ هزار نفر خبر داد و گفت: طرح «مهمان داریم» به ابتکار ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی و با بسیج همه ظرفیت های مسجدی و کانونی در حال اجرا است.

حجت الاسلام «حسن افکار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی ضمن تسلیت ایام سوگواری پایانی ماه صفر از افزایش ظرفیت اسکان و پذیرائی زائران در دهه پایانی صفر به ۸ هزار نفر خبر داد و  اظهار کرد: طرح مهمان داریم به ابتکار ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی و با بسیج همه ظرفیت های مسجدی و کانونی در حال اجرا است.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: این طرح برای اولین بار در کانون های مساجد و با محوریت کانون های فرهنگی هنری و اعضای کانون ها در استان خراسان رضوی اجرا می شود.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه باید همه کانون های مساجد شهر مشهد همه ظرفیت ها و امکانات خودشان را برای تکریم زائران امام رضا(ع) بسیج کنند، افزود: در این طرح ۴۰ کانون فرهنگی هنری به صورت محوری و منتخب مشارکت دارند.

 

حجت الاسلام افکار با اشاره به برنامه های طراحی شده جهت تکریم زائرین حرم مطهر رضوی در دهه پایانی صفر، خاطرنشان کرد: برپائی ایستگاه استقبال از زائرین، تهیه و توزیع بسته های متبرک به احادیث رضوی، برگزاری ویژه برنامه چهلچراغ رضوی مسابقه حفظ چهل حدیث رضوی از مهم ترین برنامه های کانون های مساجد در این ایام خواهد بود.

 

 

کد خبر 1217326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha