لزوم توجه به جهاد تبیین/ دفاع از انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است

حجت الاسلام صباغیان با بیان اینکه امروز جنگ دشمن جنگ ترکیبی است، گفت: در مقابل این جنگ باید به جهاد مقدس تبیین روی بیاوریم و ما در مقابل انقلاب اسلامی مدیون هستیم و امروز دفاع از انقلاب از اوجب واجبات محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسن صباغیان امروز (۲۹ شهریور) در مراسم تشییع پیکر پاک شهید علی محمدی اظهار داشت: ما مدیون شهدا هستیم و امیدواریم خداوند ما را قدردان شهدا و مرگ ما را شهادت در راه خودش قرار دهد.

 

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه امروز خراسان جنوبی به خصوص شهرستان زیرکوه و روستای پردان به یک شهید سربلند مفتخر شد، افزود: ما به خود می بالیم که هنوز در باغ شهادت باز است و کسانی هستند که توفیق دارند به دیدار معبود می شتابند.

 

وی با تاکید بر اینکه شهادت یک تجارت فوق تصور در عالم هستی است، ادامه داد: هیچ معامله ای باارزش تر از شهادت در دنیا نداریم چون مشتری خود خدا است و فروشنده انسان مومنی است که باکی از شهادت در راه خدا ندارد.

 

حجت الاسلام صباغیان در ادامه بیان کرد: امروز دشمن در جنگ سخت حرفی برای گفتن ندارد و به جنگ سرد و فرهنگی روی آورده است و باید مراقب باشیم تا شرمنده خون شهدا نشویم.

 

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه امروز جنگ دشمن جنگ ترکیبی است، گفت: در مقابل این جنگ باید به جهاد مقدس تبیین روی بیاوریم و ما در مقابل انقلاب مدیون هستیم و امروز دفاع از انقلاب از اوجب واجبات محسوب می شود.

کد خبر 1217357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha