هنر ابزاری برای ترویج و نهادینه سازی معروف هاست

حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به ظرفیت گسترده هنر متعالی، افزود: هنر ابزاری برای ترویج و نهادینه سازی معروف هاست.

حجت الاسلام والمسلیمن« یونس مهدوی نیا» امروز درحاشیه بازدید از نمایشگاه عکس عاشورایی، اظهار داشت: این جشنواره با هدف استفاده موثر از ظرفیت هنر در گسترش علم و فرهنگ غنی عاشورایی و اربعین حسینی در راستای مسیر حرکت و تعالی فرهنگی جامعه و همچنین ارزش نهادن به تلاش ها و جلوه های زیبای از عزاداری سرور و سالار شهدا علیه السلام  می تواندبه عنوان یکی از بی بدیل ترین نمادهای هویتی و فرهنگی در دوران جامعه ایرانی برگزار شده است.


وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ معروف از طریق هنر، افزود: در دنیای امروز رسانه و هنر ابزارهای مهم در رساندن پیام و ترویج مباحث فرهنگی هستند.
معاون مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان  ادامه داد: باید از همه ظرفیت های موجود در عرصه های فرهنگی و هنری در راستای تبیین و نهادینه سازی معروف ها استفاده شود.


حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه متاسفانه باور‌ها و اعتقادات دینی و مذهبی مردم ما مورد هدف دشمن و هجمه‌های دشمن قرار دارد.
معاون مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های علمی، آموزشی، پژوهشی و بکارگیری ابزار هنر در راستای ترویج و نهادینه سازی معروف ها مورد تاکید شد.

کد خبر 1217423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha