بسیج طلاب استان سمنان۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا می کند

حجت‌الاسلام‌ حسینی دیباجی از اجرای ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط بسیج طلاب استان سمنان خبرداد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان ، حجت‌الاسلام‌ سید« محسن حسینی دیباجی» در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس ،گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس و رساندن پیام و آموزه‌های آن دوران را رسالتی دانست که باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، هفته دفاع مقدس را فرصتی برای تبیین رشادت های رزمندگان عنوان وبیان کرد: در این دوران باید واقعیت های جنگ و از خود گذشتگی های رزمندگان برای نسل های جدید بیان و تبیین شود.

 

وی با بیان اینکه رزمندگان ما در دوران هشت سال جنگ مدافع کشور و انقلاب و نظام بودند اضافه کرد: تجربیات ناب و موفق گام اول انقلاب می‌تواند الگویی برای گام دوم هم برای جبران راه‌های طی نشده و هم برای تحقق آرمان‌های تعیین شده باشد.

 

حجت‌الاسلام‌ حسینی دیباجی با تأکید براینکه دوران فاع مقدس بدین جهت برای کشور ما افتخار آمیز است که ما در این جنگ آغاز کننده نبوده و بنابر وظیفه تکلیف گرایی دینی خود از ناموس و کشور دفاع کرده و هدف این چنین ترسیم شده بود ادامه داد: رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی بر مبنای آیات و نص صریح قرآن مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به شباهت‌های شرایط امروز کشور با زمان دفاع مقدس اشاره داشت وگفت: اکنون شاهد آرایش تمام‌ عیار دشمن در مقابل نظام در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و مجازی هستیم که نمونه آن را در بحث فضای مجازی در روزهای اخیر همگان شاهد هستیم که چگونه واقعیت‌ها را علیه نظام واژگون نشان می‌دهند.

 

وی با بیان اینکه هر کشوری قوانین و مقررات خاص خود را دارد و وظیفه مردم آن کشور تبعیت از آن قانون است گفت: ما در کشور و جامعه‌ای اسلامی با ضوابط و مقرراتی مشخص و تعیین شده زندگی می‌کنیم و بر این اساس نیز باید رفتار و گفتار خود را تطبیق دهیم و تابع قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مباحث مختلف باشیم.

 

حجت‌الاسلام‌ حسینی دیباجی تصریح کرد: درسال جاری به  مناسبت هفته دفاع مقدس از سوی بسیج طلاب استان سمنان 50 برنامه ا تهیه و تدارک  دیده شده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگر طلبه و غبارروبی مزار شهدا را از جمله برنامه ها برشمرد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1217472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha