تأمین ایمنی تردد دانش آموزان توسط پلیس راهور دنبال می شود

رئیس پليس راهور استان کرمان گفت: تأمین ایمنی تردد دانش آموزان به ویژه در مقاطع ابتدایی و راهنمایی، پوشش ترافیکی مدارس در حاشیه خیابان ها و... از اهداف پلیس راهور به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سرهنگ اسماعیل خوشوقت از تدابير ويژه پليس براي پيشگيري از سوانح رانندگي و ارتقاء امنيت ترافيكي دانش آموزان خبر داد و گفت: متأسفانه همه ساله اين آغاز زيبا با سهل انگاري و غفلت برخي خانواده ها و وقوع حوادث ترافيكي به خاطره اي تلخ تبديل مي شود.

 

 

رئیس پليس راهور استان کرمان خاطرنشان کرد: تأمین ایمنی تردد دانش آموزان به ویژه در مقاطع ابتدایی و راهنمایی، پوشش ترافیکی مدارس در حاشیه خیابان ها، آشنا کردن دانش آموزان با علائم راهنمایی و رانندگی و اصول اولیه ایمنی عبور و مرور با همکاری و مشارکت مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان از اهداف پلیس راهور استان به شمار می رود.

 

 

وی اظهار کرد: دانش آموزان، عابرین پیاده و کودکان با رعایت قوانین و مقررات در عبور و مرور از عرض خیابان و استفاده از پل های هوایی پلیس را یاری کنند تا شاهد حوادث رانندگی نباشیم.

 

 


خوشوقت ادامه داد: خانواده ها براي پيشگيري از حوادث ترافيكي دانش آموزان كه همياران هميشگي پليس نيز هستند، باید نكات ساده و مهمي را به آنان آموزش دهند.

 

 


وی تأکید کرد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی شهروندان به ویژه سرعت مجاز و مطمئنه، رانندگی در بین خطوط، بستن کمربند ایمنی و استفاده از کلاه ایمنی برای راکبین موتورسیکلت در کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن تأثیر بسزایی دارد.   

کد خبر 1217480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha