مجلس اهانت‌هایی که  به حجاب و مسئولان کشور شد را بررسی کند

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: فوت مهسا امینی آحاد جامعه را آزرده خاطر کرد اما به دنبال آن اهانت‌هایی به حجاب و مسئولان کشور صورت گرفت که مجلس شورای اسلامی باید آن را دنبال کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،‌ محمدحسین فرهنگی در تذکری شفاهی در ادامه جلسه علنی امروز سه شنبه(۲۹شهریور)  مجلس شورای اسلامی،گفت: : حادثه تلخی که در جریان یک احضار رخ داد همه مردم ما را در سطح کشور آزرده‌خاطر کرد چه قصوری بوده باشد و چه نباشد حادثه بسیار تلخ بود. این حادثه تلخ آحاد جامعه را به طور گسترده آزرده خاطر کرد و همگی تقاضای پیگیری این موضوع را دارند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس اظهار کرد: در حاشیه این موضوع اهانت‌هایی به حجاب و مسئولان کشور شد که حتما باید در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گیرد استدلال‌هایی نادرست در قبال این اتفاق رخ داد که باید جامعه‌شناسانه و روان‌شناسانه در مجلس مورد بررسی قرار گرفته و راه‌حل‌هایی روشن برای آنها اتخاذ شود.

همچنین رضا تقی‌پور در تذکری در این زمینه گفت:‌: ضمن تسلیت به خانواده امینی به عده‌ای که ادعای روشنفکری و آزاداندیشی کرده و همگام با منافقان، سلطنت‌طلبان و رژیم کودک‌کش علیه جمهوری اسلامی ایران صف‌آرایی کرده و برای ایجاد آشوب‌های ساختارشکنانه در کنار حزب کومله خون‌آشام قرار گرفتند هشدار می‌دهم که از خشم و طوفان خروشان مردم بترسند.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: به دشمنان نظام هشدار می‌دهم که از عزم ملت ایران بترسند از تهمت و افترا علیه این نظام مقدس خودداری کنند. سربازان زحمتکش امنیت داخلی و ملی در صحنه حضور داشته و از آنها تشکر می‌کنیم.

کد خبر 1217488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha