خدمات رسانی به زائرین اربعین توسط موکب شهید سلیمانی کانون صیاد شیرازی ملایر

ترکاشوند گفت: موکب شهید سلیمانی کانون فرهنگی هنری شهید صیاد شیرازی به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی دارد.

 «جعفر ترکاشوند» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از ملایر با اشاره به فعالیت های کانون شهید صیاد شیرازی در ایام ماه محرم و صفر گفت: عزاداری، ختم قرآن ، ادعیبه و زیارت عاشورا، توزیع نذورات ، بسته های معیشتی و.. از جمله این برنامه ها در این ایام بوده است.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید صیاد شیرازی ملایر  به برپایی موکب شهید سلیمانی توسط این کانون اشاره کرد و افزود: در ابن راستا این موکب در ابتدای روستای نازول به همت کانون و کمکهای مردمی از چند روز قبل از اربعین راه اندازی شده است.

 

 وی با بیان اینکه در این موکب خدمات مختلفی به زوار اربعین ارائه می شود افزود: وعده های صبحانه، ناهار ، شام و میان وعده ، اسکان، خدمات فرهنگی و.. به زائران تا به امروز ارائه شده است.

 

ترکاشوند با بیان اینکه این کانون بدون هیچ کمک دولتی و همه از نذورات مردمی و خیرین راه اندازی شده افزود تا کنون به یک هزار و 200 زائر خدمات دهی داشتیم.

 

 وی با بیان اینه ابن موکب تا 28 صفر برای خدمات دهی به زائریان برپا است گفت:  پیش بینی می شود به تا پایان روز 28 و صفر به 3 هزار نفر خدمات دهی داشته باشیم.

 

 وی در ادامه با بیان اینکه علاوه بر موکب نمایشگاه عکس اربعین نیز راه اندازی شده گفت: برنامه عزاداری، برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع نذورات از برنامه های  پیش بینی شده برای این ایام است.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید صیاد شیرازی ملایر اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس نیز برنامه ها ی مختلفی در کانون پیش بینی شده است.

 

 وی غبار.وبی گلزار شهدا، برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس، سرکشی از خانواده معظم شهدا،  تجلیل از ایثارگران دفاع مفدس و.. را از جمله برنامه های این کانون در هفته دفاع مقدس دانست.

کد خبر 1217498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha