برگزاری بیش از ۴ هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در یزد

زارع کمالی از برگزاری بیش از ۴ هزار برنامه در بیش از ۵۰۰ قالب همزمان با هفته دفاع مقدس در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: دفاع مقدس منبعی الهام بخش برای نسل آینده انقلاب و جهانیان و مسلمین است.

 

وی افزود: دفاع مقدس بخشی از هویت عزتمند این تاریخ سرزمین است زیرا اقتدار، آرامش، امنیت و پیشرفت کشورمان را مدیون خون شهدا و جانفشانی ها و ایثاگری های رزمندان و خانواده ها و آزادگان عرصه ایثار و شهادت هستیم.

 

زارع کمالی بیان کرد: دفاع مقدس یادآور استقامت و شهادت طلبی رادمردان و شیرزنان انقلاب اسلامی است که به فرمان رهبر و مقتدای خود لبیک گفتند و عاشقانه و با بصیرت در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی جانفشانی کردند.

 

فرمانده سپاه الغدیر یزد ادامه داد: ایجاد تمدن نوین اسلامی برای زمینه سازی ظهور منجی بشریت به عنوان هدفی است که تاریخ هشت ساله دفاع مقدس ما الگوهای مختلفی دارد که تبیین فرهنگ مقاومت و ایستادگی به عنوان شاخصه های بارز آن است.

 

زارع کمالی گفت: اوج ایستادگی و مقاومت را در هشت سال دفاع مقدس شاهد هستیم که با دست خالی در مقابل استکبار جهانی ایستادیم و جبهه حق مقابل جبهه باطل قرار گرفت.

 

وی افزود: شعار ما می توانیم به عنوان شعاری بود که با نگاه به درون و تبعیت از ولی امر مسلمین صورت گرفت و در مقابل دشمنان ایستاد.

 

فرمانده سپاه الغدیر یزد ادامه داد: دشمن امروز فهمیده که با تصرف مغزها مرکز باورها و ارزش ها را می تواند هدف قرار دهد و با تصرف قلب ها مرکز احساسات را هدف قرار دهد که شاهد این حوادث هستیم بدین معنی که در جنگ رسانه ای و شناختی در برخی جاها موفق شده و عده ای را گمراه کرده است.

 

وی گفت: اگر میخواهیم کارنامه همچون جهاد اصغر به جای بگذاریم باید در جهاد تبیین نیز کارنامه خوبی را بر جای بگذاریم.

 

زارع کمالی افزود: ما توانستیم جهاد اصغر را پشت سر بذاریم و در جنگ ترکیبی نیز می توانیم پیروز شویم ولی باید عمارگونه وارد عمل شویم و با با بصیرت نیز عمل کنیم.

 

وی بیان کرد: دشمن در صدد زدن ولایت فقیه است و سعی دارد تا خانواده، علم و ولایت را به عنوان پایه های اصلی انقلاب را دچار تزلزل کند.

 

فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس ادامه داد: انتقال ایثار، مقاومت شهدات زلبی و ولایت مداری به عنوان شاخصه هایی است که در برنامه های این هفته در نظر گرفته شده است.

 

زارع کمالی گفت: پخش فرامین مقام معظم رهبری، رژه نیروهای مسلح در استان در بلوار دفاع مقدس، عطر افشانی قبور شهدا، دیدار با جانبازان و ایثارگران، تجلیل از شهدای  دفاع از سلامت، پیاده روی خانوادگی از جمله برنامه های این هفته در استان یزد است.

 

وی افزود: نواختن زنگ مهر و مقاومت، برنامه همکلاسی مهربان و توزیع هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان بی بضاعت از جمله این برنامه ها است.

 

فرمانده سپاه الغدیر یزد ادامه داد: دومین همایش دیده بان صبح با حضور اصحاب رسانه با محوریت بسیج رسانه از جمله برنامه های دیگر ما است

 

وی گفت: بیش از 4 هزار برنامه و  500 قالب و 23 محور برنامه در هفته دفع مقدس در استان داریم که 14 برنامه شاخص در استان برگزار می شود و 12 ناحیه نیز هر روز برنامه شاخص را در استان دارند.

 

زارع کمالی افزود: امیدواریم بتوانیم به زیبایی فرهنگ دفاع مقدس را در بین مردم ترویج کنیم.

کد خبر 1217504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha