مسئولان، دستورالعمل‌های امام علی(ع) به حاکمان را مطالعه کنند

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه مسئولان، دستورالعمل‌های امام علی(ع)به حاکمان را مطالعه کنند، گفت: دولت سیزدهم براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، موجب امیدآفرینی در مردم شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدرضا محمدی عصر امروز (۲۸ شهریور) در جلسه شورای اداری شهرستان طبس گفت: فلسفه وجودی مسئولان خدمت است و هرگاه مردم ببینند که خدمتی انجام شده است؛ به طور طبیعی قدردان هستند. 

 

امام جمعه طبس در ادامه تاکید کرد: خوب است که در نظام استخدامی کشور و در جلسات اداری، دستورالعمل‌های امام علی (ع) به مسئولان گوشزد شود و موظف به مطالعه آن شوند. 

 

وی از روحیه تعاملی بین کارکنان و مدیران شهرستان طبس قدردانی کرد و گفت: مردم بیش از آنکه از پدر و مادر راه را بیاموزند، از مسئولان درس می‌گیرند. 

 

امام جمعه طبس تاکید کرد: دولت سیزدهم براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، موجب امیدآفرینی در مردم بوده است و امیدواریم همه در این مسیر قوی ظاهر شویم.

 

وی در پایان با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس عنوان کرد: امنیت و اقتدار امروز را مدیون شهدا دفاع مقدس هستیم و از این فرصت جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت نهایت استفاده را ببرید.

 

 

کد خبر 1217245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha