دستاوردهای دفاع مقدس در قالب جهاد تبیین به نسل جوان منتقل شود

حجت الاسلام علی پور گفت: دستاوردهای رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس در قالب جهاد تبیین به نسل جوان منتقل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام «علیرضا علی پور» امروز (سه شنبه ۲۹ شهریور) در نشست خبری هفته «دفاع مقدس» که در «تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی (عج)» جهرم برگزار شد، گفت: «دفاع مقدس» برگ زرین و افتخار آفرین در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در «تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی (عج)» افزود: دستاوردهای رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس در قالب جهاد تبیین به نسل جوان منتقل شود.

 

وی با اشاره به اینکه بصیرت، استقامت، ایثارگری از جمله دستاوردهای دفاع مقدس بوده است، عنوان کرد: روحیه استکبارستیزی رزمندگان مقابل استکبار در اقصی نقاط دنیا حاصل صدور انقلاب و فرهنگ دفاع مقدس است که از برکت روحیه ایثار، شجاعت و شهامت رزمندگان اسلام پدید آمده است.

 

حجت الاسلام علی پور با اشاره به اینکه هدف دشمنان از تحمیل جنگ علیه ایران، براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده است، تصریح کرد: عمده ترین اهداف دشمن این بود که نگذارد انقلاب رشد پیدا کند.

 

وی از بین بردن انقلاب و تضعیف نظام را دیگر اهداف دشمنان در جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اظهار داشت: وظیفه داریم هفته «دفاع مقدس» را گرامی داشته و خاطرات آن دوران را به نسل جوان منتقل کنیم.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در «تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی (عج)» جهرم با اشاره به اینکه عزت و استقلال کشور ثمره خون شهدا است، گفت: رسانه ها نیز وظیفه دارند با تمام توان خود دستاوردهای دفاع مقدس را ضبط و منتشر کنند.

 

کد خبر 1217540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha