تکلیف نساجی مازندران باید مشخص شود

حسینی‌پور با بیان اینکه نساجی مازندران باید به قطب صنعت مازندران تبدیل شود، گفت: تعیین تکلیف کارخانه نساجی مازندران به همت وزارت صنعت معدن تجارت مورد انتظار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، «سیدمحمود حسین‌پور» امروز سه‌شنبه (۲۹شهریور) در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری مازندران برگزار شد، از نساجی مازندران به عنوان بزرگترین پروژه صنعتی در مازندران نام برد که در صورت حمایت و احیاء می تواند تا ۵ هزار شغل ایجاد کند.

 

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه این مرکز صنعتی باید ظرف سه ماه آینده تعیین تکلیف شود، افزود: برای عملیاتی شدن این مرکز صنعتی اداره کل صمت استان باید به طور جدی پای کار بیاید و گزارش اتمام پیگیری‌های حقوقی و تعیین و تکلیف مالکیت این کارخانه گزارش شود.

 

حسینی‌پور با بیان اینکه نساجی مازندران باید به قطب صنعت مازندران تبدیل شود، گفت: وزارت صمت مسئولیت دارد این راهبرد را با استراتژی برای ما مشخص کند.

 

وی احترام به حقوق سرمایه‌گذار را مهم دانست و تاکید کرد: اگر قرار باشد استان به توسعه‌یافتگی دست پیدا کند باید به حقوق سرمایه‌گذار احترام بگذاریم حتی اگر جایی به ضرر ما تمام شود.

 

استاندار مازندران افزود: در عین حال که به اجرای دقیق قانون هستیم هم‌زمان باید عدالت را هم اجرا کنیم.

 

حسینی‌پور با بیان اینکه تمامی زمین‌های شهرک صنعتی استان باید تعیین و تکلیف شود، افزود: احیای واحد‌های تولیدی راکد برای بازگرداندن سرمایه‌های معطل مانده در دستور کار قرار گیرد.

 

وی گردشگری را مهم‌ترین مولفه توسعه در استان دانست و از همه دستگاه‌های اجرایی خواستار همکاری با اداره کل گردشگری مازندران شد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد تحول در این حوزه باشیم.

کد خبر 1217582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha