ما مرزمان را با نظام استکباری حفظ خواهیم کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در همایش سراسری تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در بجنورد با اشاره به دسیسه های مختلف دشمن در برهه های گوناگون گفت: ما مرزمان را با نظام استکباری و غیرخودی ها حفظ خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی صبح امروز چهارشنبه در همایش سراسری تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در بجنورد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس، مسئله مهمی برای جامعه است که قطعا در یک روز حق مطلب ادا نمی شود و باید تمام این هفته را قدر دانست.

 

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه برخی مسائل به یک بار گفتن کفایت می کند، اما مسئله دفاع مقدس را از موضوعات مهمی دانست که باید تکرار شود چرا که همه ما به ویژه نسل جوان باید با ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس بیش از پیش آشنا شوند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با تأکید بر اینکه تکرار قصه خیانت استکبار بر ملت ایران باعث بصیرت افزایی می شود، رمز پیروزی نظام اسلامی را ولایت و مردم نام برد و افزود: با توجه به اینکه دسیسه های مختلف دشمن در برهه های گوناگون بر ملت ایران روا شده، ما مرزمان را با نظام استکباری و غیرخودی ها حفظ خواهیم کرد.

 

وی به تعبیر رهبر معظم انقلاب از خودی ها و غیرخودی ها اشاره کرد و توضیح داد: خودی ها، همان کسانی هستند که دل در گرو دین و نظام دینی داشته و مدافع انقلاب و ولایت فقیه هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: اما غیرخودی ها، همان کسانی هستند که دین را برای اداره کشور قبول ندارند و نظام اسلامی دینی را رد می کنند؛ همان هایی که در برخی اجتماعات و راهپمایی ها، شعار «مرگ بر نظام» را سر می دهند و با دشمنان این ملت همراه می شوند.

 

حجت الاسلام نوری بیان کرد: دشمنان ما همان مدعیانی هستند که شعار دفاع از حقوق انسانی می دهند اما وقتی ما در جریان جنگ تحمیلی به سازمان های بین المللی بابت استفاده عراق از سلاح های شیمیایی شکایت کردیم، با دو قطعنامه سه خطی فقط اعلام کردند: از کشورهای ایران و عراق تقاضا می کنیم از سلاح های شیمیایی استفاده نکنند!

 

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه استکبار لحظه ای از مبارزه با ملت ایران کوتاهی نمی کند، تصریح کرد: اما ملت بصیر ایران، همواره با تبعیت از رهبری و آگاهی در عرصه های مختلف، نقشه های شوم دشمن را باطل کرده و از سر و صداهای دشمن هراسی ندارد.

 

گفتنی است؛ برنامه تجلیل از یک میلیون پیشکسوت در هفته دفاع مقدس پس از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۶ برنامه ریزی شده که سهم خراسان شمالی از این تجلیل ۶ هزار پیشکسوت دفاع مقدس است که ابتدای صبح امروز در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد بجنورد برگزار و پس از تجلیل از پیشکسوتان، به برنامه سراسری که قرار است رهبر معظم انقلاب سخنرانی داشته باشند، متصل شد.

 

 

 

 

کد خبر 1217685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha