روحیه جهادی مدیران موجب تقویت امید در جامعه می شود/لزوم هوشیاری مردم درقبال تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه درپی پیشرفت ها و اقتدار ایران اسلامی دشمنان انقلاب به وسیله عوامل خود فروخته دنبال آشوب و اغتشاش در کشور هستند، گفت: ایستادگی پای ارزش های انقلاب و حفظ روحیه جهادی خدمت به مردم موجب بازگشت امید به جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز (۳۰شهریور) در آئین دیدار و تکریم یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سالن غدیر سپاه کربلا که با پخش ویدئوکنفرانسی از بیت امام خامنه ای(مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور همراه بود، ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: قدردان ایثار و از خودگذشتگی فرزندان این آب و خاک هستیم که با دستان خالی د رمقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران عزیز غصب شود.

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه ۱۷۰هزار نفر از استان مازندران رزمنده به جبهه های نبرد علیه باطل اعزام شده اند، افزود: ملت ایران در مساجدف تکایا، حسینیه ها و مصل های نمازجمعه حاضر می شدند و جبهه را پشتیبانی می کردند. این حضور پررنگ و با کیفیتی و کمیت بالا برای حضور در دفاع مقدس یکی از برجستگی های مهم مردمان این خطه از شمال کشور است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به حضور سرداران نامی از استان مازندران در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مازندرانی ها درحوزه مقاومت و دفاع از حرم نیز زیبا درخشید.

 

وی با تاکید براینکه خداوند متعال را برای داشتن چنین مردمی در دیار علویان شاکریم، ادامه داد: حضور در جمع پانصد پیشکسوت دوران دفاع مقدس فرصت مغتنمی است که خداند متعال را برای هم نشینی با این جمع شکرگزاریم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه اعتراض های مردمی که با مدیریت دشمنان انقلاب در کشور طراحی و پیاده سازی شده نتیجه این که دشمنان انقلاب از نقاط قوت و پیشرفت های ملت ایران اسلامی ناراحت است، گفت:حذف حجاب؛ تکنیک شگرد جدید دشمن برای ایجاد آشوب در ایران اسلامی است. و متاسفانه با همراهی عوامل خود فروخته در داخل کشور مواجه است.

 

امام جمعه ساری بیان کرد: حماسه اربعین حماسه بسیار بزرگی بوده است که دشمنان انقلاب حضور میلیونی مسلمان از قومیت های مختلف در اربعین را برنتابیدند.

 

وی به دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: غرب درگیر مشکلات فراوان است و زمستان پیش رو زمستان بسیار تاریک و سرد برای غرب پیش بینی شده است این درحالی که بیش از ۴۲سال ایران اسلامی دربرابر ترورهای کور، توطئه ها و فتنه های متعدد مقتدر ایستاده و غرب با وجود ادعای تمدن سازی هنوز فشل و ضعیف است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه اگر همواره پای انقلاب و ارزش های انقلاب باشیم و در خدمت خانواده های معظم شهدا باشیم، وحدت و انسجام خود را با چاشنی اعتماد به نفس حفظ کنیم قطعا افق آینده ایران روشن است، گفت: مدیران باید با روحیه جهادی خدمت کنند تاامید در جامعه تقویت شود.

کد خبر 1217733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha