فتنه ها درخت انقلاب را تنومند می کنند

غیرتی گفت: دفاع مقدس ثابت کرد ملت ایران در فتنه ها و جنگ ها و مشکلات مختلف سربلند بیرون می آید و این بادها درخت انقلاب را تنومند تر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدرضا غیرتی امروز (۳۰ شهریور) در همایش تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان زیرکوه اظهار داشت: ایثارگران افتخار هر منطقه و شهرستان هستند.

 

فرماندار زیرکوه با بیان اينکه رزمندگان از تمام داشته های خود‌ در دوران دفاع مقدس گذشتند، افزود: رزمندگان جان خود‌ را کف دست گذاشته و مخلصانه با فرمان امام خمینی (ره) در سنگر اسلام قرار گرفتند و در جنگی نابرابر با کشورهای پیشرفته دنیا پیروز شدند.

 

وی ادامه داد: امروز هم فرزندان رزمندگان دوران دفاع مقدس جا پای پدران خود گذاشتند و در تصمیمات مختلف کشور تاثیرگذار هستند و با راهنمایی های مقام معظم رهبری کشور را به سمت و سوی پیشرفت هدایت می‌کنند.

 

غیرتی با اشاره به اینکه امروز فتنه ای در حال شکل گیری است، تاکید کرد: فتنه گران بدانند مردم آماده مقابله با هر‌گونه فتنه گری هستند و با حضور مردم ولایی و انقلابی در نظام جمهوری اسلامی به راحتی جلوی اینگونه فتنه ها گرفته خواهد شد.

 

فرماندار زیرکوه با بیان اينکه دفاع مقدس برکات فراوانی داشت، افزود: یکی از این برکات این بود که به دشمن اثبات کردیم که هر گونه تعرض به ایران هزینه های سنگینی را برایشان به ارمغان خواهد آورد.

 

غیرتی در ادامه گفت: دفاع مقدس ثابت کرد ملت ایران در فتنه ها و جنگ ها و مشکلات مختلف سربلند بیرون می آید و این بادها درخت انقلاب را تنومند تر خواهد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس ظرفیت مردم ایران را برای دنیا و دشمنان انقلاب  آشکار کرد، گفت: به همین جهت است که بحث اختلافات قومیتی را به راه انداخته اند و بنا دارند تا قومیت ها را به جان هم بیندازند و در چنین چالش هایی باید از ظرفیت های رزمندگان و ایثارگران در راستای اقتدار نظام استفاده کنیم.

 

 

کد خبر 1217779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha