نهادی کاملا مردمی/هیئت رزمندگان صومعه‌سرا در مسیر انقلاب گام بر می‌دارد

هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا یک نهاد کاملا مردمی است که توانسته با برگزاری برنامه‌های مختلف و انجام کارهای خیرخواهانه در مسیر انقلاب گام بردارد.

خبرگزاری شبستان از گیلان_مائده فلاحتکارضیابری:

هيئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا با بهره گيري از پتانسيلهاي فرهنگي و مذهبي این شهرستان و در راستاي اجراي منويات مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) در جذب حداكثري جوانان و نوجوانان شهر، موفقيتهاي چشمگيري داشته كه حضور پر شور اقشار مختلف در مراسمات برگزار شده اين هيئت گواه مدعاست.

 

هيئت رزمندگان شهرستان صومعه‌سرا كه هم اكنون در کوچه جهاد سابق مستقر است با بهره گيري از عاشقان انقلاب و ائمه اطهار(ع)، در مسير انقلاب گام برداشته و موفقیت‌های چشم‌گیری در این زمینه کسب کرده است.

 

در این راستا با «سیدیاسر بذله» مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا به گفت‌وگو پرداخته‌ایم؛

 

*تمرکز هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا مسائل فرهنگی و باورهای اعتقادی جامعه است

وی با بیان اینکه از ظرفيت‌هاي اين مجموعه فرهنگي- انقلابي در راستای افزايش باورهاي ديني در ميان نسل‌های مختلف انقلاب استفاده می‌شود اظهار کرد: دست اندرکاران هیات رزمندگان به صورت جهادی و با عشق و علاقه فعالیت می کنند.

 

بذله با اشاره به اینکه در طول سال برنامه‌های مختلف و متنوعی توسط هیئت در سطح شهرستان برگزار می‌شود افزود: تمرکز هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا مسائل فرهنگی و باورهای اعتقادی جامعه است.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا افزود: هیئت رزمندگان نماد و تبلور فرهنگ ایثار و شهادت بوده چرا که یادآور خاطرات و رشادت‌های مردانی است که در این هئیت رشد و نمو پیدا کردند تا بتوانند با دریافت فرهنگ عظیم حسینی عاشورایی دیگر را در هشت سال دفاع مقدس خلق کنند.

 

وی گفت: امروزه هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا در خط مقدم فرهنگی قرار دارد چرا که دشمنان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند، بنابراین به برکت نگاه ویژه ائمه اطهار(ع) این چراغ همواره اثرگذار و اثر بخش است.

 

 

*برگزاری ویژه برنامه دهه آخر صفر

بذله با اشاره به اینکه ویژه برنامه دهه آخر ماه صفر مختص خواهران در مسجد جعفری صومعه‌سرا برگزار می‌شود تصریح کرد: «معصومه اصل» استاد دانشگاه از تهران به عنوان سخنران و «قاسم صرافان» به عنوان شاعر آیینی در این برنامه حضور دارند.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه(30 و 31 شهریور) ساعت 17 در مصلی مسجد جعفری برگزار می‌شود.

 

 

*کمک هزینه 12 میلیونی به زائر اولی‌ها

وی اظهار کرد: مبلغ 12 میلیون تومان به عنوان کمک هزینه سفر زیارتی اربعین برای تعداد 20 نفر از زائرین سفر اولی تقدیم شد.

 

*اهدای 300 بسته کامل لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند

بذله افزود: تعداد 300 بسته کامل لوازم التحریر شامل کیف، جامدادی، قمقمه، دفتر، خودکار، مداد، پاک کن، تراش، مدادرنگی و ... با همکاری گروه‌های جهادی و مشارکت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بین دانش آموزان شناسایی شده توزیع و همچنین مبلغ 30 میلیون تومان در مدارس دولتی صرف تعمیرات اساسی خواهد شد.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا با اشاره به گزارش عملکرد ضیافت غدیر و اطعام ماه محرم سال جاری گفت: بالغ بر 25 میلیون تومان کمک‌های مردمی و 20 میلیون تومان هم توسط نهادها به این هیئت برای ضیافت علوی و ماه محرم به صورت نقدی کمک شد.

 

وی تصریح کرد: 500 کیلوگرم مرغ از بنیاد علوی، 200 کیلوگرم گوشت قرمز از ستاد اجرایی فرمان امام راحل، 600 کیلوگرم برنج از بنیاد علوی و 100 کیلوگرم برنج از اداره تبلیغات اسلامی به صورت غیر نقدی به این هیئت برای ضیافت علوی و ماه محرم کمک شد.

 

*اهدای 50 عدد پنکه به نیازمندان

بذله بیان کرد: 50 عدد پنکه سه حالته به ارزش تقریبی 85 میلیون تومان با همکاری گروه های جهادی و خیریه و همچنین مشارکت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در تابستان امسال بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: خیرین گرامی می توانند برای مشارکت در برنامه های مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، جهادی و ... مبالغ خود را به شماره کارت و شبای بانکی «5029087001235491» «ir53022032081015270001» واریز کنند.

کد خبر 1217870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha