آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی برگزار شد

همزمان با اولین رو زا هفته دفاع مقدس، آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی ، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» امروز چهارشنبه (30 شهریور ماه) در مراسم تجلیل و تکریم یادگاران دفاع مقدس، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس با تلاش های ملتی آگاه، ولایتمدار، انقلابی و با ایمان به پیروزی رسید و ملت ایران همواره پایبند آرمان های انقلاب، امام و رهبری است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه ملت ایران با اقتدار پای آرمان‌های اسلام و انقلاب ایستاده‌ است، افزود: انقلاب اسلامی ایران منشا تحولات عظیم  در جهان و منطقه غرب آسیا و الگویی برای آزادی خواهان جهات است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات شوم استکبار جهانی را به هم ریخت، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) و پشتوانه مردم ولایتمدار توانست مسیر را تغییر دهد و مسیر جدیدی را برای قرن حاضر و آینده ترسیم کند.

 

این مقام مسئول همچنین به توطئه های دشمنان اشاره کرد و بیان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از همان ابتدای پیروزی انقلاب، با تمام ظرفیت و دسیسه های مختلف در صدد  ضربه زدن به این انقلاب بودند و تحریم‌ها و دشمنی های زیادی علیه ملت ایران را آغاز کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری‌های شانگ‌های، را عزتی برای ملت ایران دانست و گفت: حضور ریاست جمهوری در سازمان ملل برای دفاع از حقوق ملت ایران بسیار ارزشمند است و باید این عزت آفرینی‌ها به ملت ایران و جوانان جامعه منتقل شود.

 

وی همچنین به توطئه های دشمنان در روزهای اخیر و تلاش آنان برای ایجاد ناآرامی در کشور اشاره کرد و بیان کرد: دشمنان هموار از ابتدای انقلاب با روش های مختلف توطئه های زیادی برای ایجاد آشوب و ضربه زدن به انقلاب کرده اند اما همیشه با هوشیاری ملت ناکام مانده اند و باید بدانند این بار هم همچون گذشته نقشه آنان نقش بر آب خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: ملت ایران به ویژه نسل جوان و نوجوان آگاه باشند و ابزار دست این جنایتکاران نشوند چرا که آنان می خواهند عظمت، اقتدار و دست‌آوردهای انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند.

 

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و بیان کرد: حضور ۲۰ میلیون نفر مسلمان در همایش  پیاده روی اربعین امسال عظمت اسلام را نشان داد.

 

وی با بیان اینکه دشمنان از قدرت موشکی و حضور جمهوری اسلامی در سوریه و یمن سیلی خورده اند، ادامه داد: آنها می‌خواهند یک مسئله جزئی که در هر کشور صدها برابر آن رخ می‌دهد را بزرگ نشان داده و از آن بهره‌برداری سیاسی کنند.

 

گفتنی است در این مراسم که با حضور استاندار مرکزی، سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، جمعی از مسئولان برگزار شد، از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

 

کد خبر 1217900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha