پیکر پاک شهید«یوسفی هریوند» بعد از ۳۹ سال به وطن بازگشت

حجت الاسلام عزیزی گفت: پیکر پاک و مطهر شهید «حسین یوسفی هریوند» پس از ۳۹ سال بعد از شهادت در عملیات خیبر شناسایی شد و به وطنش، خراسان جنوبی بازگشت.

حجت الاسلام محمدتقی عزیزی در گفتگو با خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: پیکر مطهر شهید «حسین یوسفی هریوند» طی عملیات تفحص بعد از 39 سال شناسایی شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در خصوص شهید «حسین یوسفی هریوند» گفت: این شهید بزرگوار در عملیات خیبر در سال 62 به شهادت رسید و چند روز گذشته پیکر پاک و مطهر شهید بزرگوار تفحص و شناسایی شده است.

 

وی با بیان اینکه روز گذشته طی مراسمی خبر شناسایی شهید به مادر بزرگوارش اطلاع رسانی شد، ادامه داد: به دلیل اینکه شهید«حسین یوسفی هریوند» اهل کرامت بوده و شهید بزرگوار طی چند شب گذشته به مادر خود در عالم خواب خبر بازگشت خود را اطلاع داده بود.

 

حجت الاسلام عزیزی در ادامه بیان کرد: مراسم دیدار مادر با فرزند شهیدش در حسینیه غدیر بیرجند با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار شد و مادر بعد از 39 سال فرزند دلبندش را به آغوش کشید.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در پایان گفت: امروز طی جلسه ای برای زمان برگزاری تشییع پیکر پاک و مطهر شهید تازه تفحص شده «حسین یوسفی هریوند» در بیرجند برنامه ریزی هایی صورت خواهد گرفت و به اطلاع مردم شهیدپرور بیرجند خواهد رسید.

 

 

کد خبر 1217949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha