شهروندان نسبت به تزریق دُز چهارم واکسن کرونا حتما اقدام کنند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: توصیه اکید می شود شهروندان حتما نسبت به تزریق دُز چهارم واکسن کرونا اقدام کنند.

«محمدرضا حیدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: با توجه به پیاده روی و مراسم گذشته اربعین و دهه صفر و تردد بسیاری از شهروندان به مشهد، از سویی قرار گرفتن این شهرستان در مسیر باب الرضا(ع)، توصیه اکید می شود شهروندان حتما نسبت به تزریق دُز چهارم واکسن کرونا اقدام کنند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان عنوان کرد: در تزریق دُز جدید واکسن کرونا نیاز به همکاری تمام مردم و مسئولان است، پس از 6 ماه از تزریق نوبت قبلی و کاهش سیستم ایمنی بدن جهت پیشگیری از بیماری و مراقبت هر چه بهتر بدن در برابر این ویروس تزریق دُز جدید حتما باید صورت گیرد.

 

حیدری ضمن گلایه از بی توجهی و سهل انگاری شهروندان در رابطه با پیشگیری از این بیماری خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم نسبت به زدن ماسک، تزریق دُز جدید واکسن، فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی سهل انگار شده و توجه ویژه ای ندارند و سهل انگاری بین آنان باب شده که تاکید می شود برای سلامتی خود موارد مذکور را رعایت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه پنج نمونه از واکسن های کشور موجود است که از استانداردهای لازم برخوردار است، تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و همراه بودن آنفلوانزا با بیماری کرونا شهروندان حتما توصیه های لازم را جدی بگیرند و علاوه بر زدن ماسک و رعایت سایر موارد بهداشتی، نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

 

وی اضافه کرد: اینک مراقبین سلامت شهرستان جهت یادآوری تزریق واکسن منزل به منزل تماس می گیرند و مراکز بهداشتی آمادگی لازم را دارند، همچنین جهت سلامت زائران پیاده در این مسیر از 25 شهریورماه سه ایستگاه سلامت در مسیرهای مختلف شهر برپا شده که علاوه بر ارائه خدمات رایگان اقدام به تست فوری کرونا می کنند.

 

 

 

کد خبر 1217983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha