آغاز هفته دفاع مقدس و رژه یگان های موتوری و خودرویی در ماسال

همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، رژه یگان های موتوری و خودرویی در ماسال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از صومعه سرا، همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، رژه خودرویی در شهرستان ماسال برگزار شد، رزمندگان و بسیجیان با بستن پیشانی‌بند و در دست داشتن پلاکارد و پرچم، با عبور از خیابان‌های ماسال یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

 

این مراسم از مقابل سپاه ناحیه ماسال آغاز و یگان‌های موتوری و خودرویی در سطح شهر اقتدار و صلابت خود را به نمایش گذاشتند و در آخر در گلزار شهدا مسئولان با نثار شاخه‌های گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و به مقام شامخ صاحبان اصلی انقلاب ادای احترام کردند.

 

«جمال رضادوست» با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: حفظ، تقويت و آمادگي براي مقابله با هر گونه تهديد دشمنان نظام اسلامي و نشان دادن اقتدار نيروهاي نظامي انتظامي و بسيجيان گردان بيت المقدس اين شهرستان از اهداف اين حركت بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه ماسال افزود: هدف از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس آشنایی نسل جوان با رشادت و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و انتقال این مفاهیم ارزشمند به جوانان و همچنین زنده نگه داشتن یاد شهدا عنوان شده است.

 

وی با اشاره به اينكه به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه فرهنگي و اجتماعي متنوعي در اين شهرستان پيش بيني شده است گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبي براي زنده نگاه داشتن ياد و خاطره شهيدان و معرفي و تبيين اهداف و ارزش‌هاي جنگ تحميلي و انقلاب اسلامي است.

 

رضادوست اقتدار و عظمت کشور را به برکت رشادت‌های دوران دفاع مقدس بیان و تصریح کرد: رژه موتوری به نمایش گذاشتن بخشی از اقتدار بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی است که با بستن پیشانی‌بند و در دست داشتن پلاکارد و پرچم و عبور از خيابان‌های اصلي شهر ياد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و موجب تقویت اقتدار ملی می‌شوند.

 

«غلامرضا گیل چالانی» با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور شجاعت‌ها، رشادت‌ها و ایستادگی دلاورمردان ایران اسلامی بوده که با از خودگذشتگی و ایثار و اهدای خون شهیدان حماسه‌ای جاودان آفریده شد.

 

فرماندار ماسال افزود: این هفته فرصتی بس ارزشمند و مغتنم است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی ضمن تجدید عهد با آرمان‌های امام و شهدا، بار دیگر با مرور خاطرات حماسه‌های سرداران بی‌ادعا و دلیر خود در جبهه‌های حق علیه باطل، قدردان زحمات و ایثارگری های این افراد بوده و درصدد نهادینه کردن فرهنگ حماسه در اذهان نسل جوان باشند چرا که نبرد اسلام و کفر تمامی ندارد و تنها از شکلی به شکل دیگر تغییر چهره می دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام عظیم الشان(ره) و شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، هفته دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،خانواده معظم شهدا،آزادگان سرافراز و جانبازان گرانقدر و ایثار گران رشید و عموم مردم انقلابی شهرستان ماسال تبریک عرض کرده و از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران این مرز و بوم سلامتی و سعادت مسئلت دارم.

 

 

کد خبر 1218014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha