راهپیمایی نمازگزاران جهرمی در محکومیت به ساحت قرآن کریم

مردم مومن و انقلابی جهرم پس از اقامه نماز جمعه در محکومت حرکات هنجارشکنانه معدود افراد در اهانت به ساحت مقدس قرآن راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، امروز (جمعه ۱ مهر)، مردم شهیدپرور و مومن شهرستان جهرم، امروز و پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه در محکومیت حرکات هنجارشکنانه معدود افراد در اهانت به ساحت مقدس قرآن راهپیمایی کردند.

 

نمازگزاران با حضور پرشور خود در این تظاهرات سراسری شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»،‌ «هیهات من الذله»، «مرگ بر وطن فروش خائن» و... سر دادند.

 

این مراسم پس از اقامه نماز جمعه با حضور جمعیت چند هزار نفری نمازگزاران از مصلای جمعه جهرم آغاز و تا میدان «ولایت» ادامه پیدا کرد.

 

این تظاهرات در محکومیت حرکات هنجارشکنانه عده ای معدود از عوامل مزدور و فریب خورده در اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، پیامبر اعظم (ص)، آتش کشیدن برخی از مساجد و پرچم مقدس جمهوی اسلامی ایران و هتک حرمت حجاب بانوان و همچنین تخریب اموال عمومی و اماکن عمومی و سلب امنیت مردم پس از اقامه نماز جمعه با حضور مردم بصیر و شجاع و آگاه ایران اسلامی برگزار شد.

کد خبر 1218159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha