پلیس برای جامعه امنیت آفرین است و نباید جایگاه آن مخدوش شود

حجت الاسلام نکونام پلیس را مجموعه ای امنیت آفرین در جامعه خواند و گفت: نباید جایگاه و اقتدار پلیس مخدوش شود زیرا آنان با تلاش های شبانه روزی به دنبال حفظ امنیت مردم هستند و در این راستا نباید فعالان انقلابی آب به آسیاب دشمن بریزند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 1 مهر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، اقامه نماز را کلیدی ترین راه ارتباط با خداوند متعال برشمرد و گفت: مبادا نماز در میان جامعه اسلامی کمرنگ شود زیرا خداوند در آیات و روایات بسیاری بر اقامه نماز تاکید داشته است.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه افرادی که جهادی و صادقانه خدمت کنند هرگز در دام دشمن اسیر نمی شوند، افزود: احسان کردن به دیگران یکی از راه هایی است که انسان را از گمراهی می رهاند و خمس، زکات و رعایت حلال و حرام از مصادیق احسان است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان اسلام، اظهار کرد: روایتگری درست از دوران دفاع مقدس بسیار ضروری است و نباید اجازه داد این دوران به دست نااهلان تحریف شود.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس های درس پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: آموزش و پرورش رسالت همگانی دارد و باید با تلاش و آموزش جهادی این دو سال وقفه جبران شود.

 

خطیب  جمعه شهرکرد با اشاره به حوادث اخیر و بهره برداری دشمنان انقلاب از این وقایع، تصریح کرد: دشمنان گمان می کنند با این فتنه ها می توانند ضربه کاری به انقلاب بزنند در حالی که بصیرت مردم در تمام سال های انقلاب فتنه های آنان را خنثی کرده است.

 

امام جمعه شهرکرد پلیس را مجموعه ای امنیت آفرین در جامعه خواند و خاطرنشان کرد: نباید جایگاه و اقتدار پلیس مخدوش شود زیرا آنان با تلاش های شبانه روزی به دنبال حفظ امنیت مردم هستند و در این راستا نباید فعالان انقلابی آب به آسیاب دشمن بریزند.

 

کد خبر 1218194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha