نا آرامی ها برنامه ای برای بهم زدن نظم جامعه جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام مطیعی گفت: ناآرامی های اخیر با برنامه ریزی در جهت برهم زدن نظم جامعه امن و باسلامت جمهوری اسلامی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛حجت الاسلام «مرتضی مطیعی» درخطبه های نمازجمعه این هفته مرکز سمنان، به اغتشاشات که به بهانه فوت دخترخانم جوانی در حال جریان است اشاره کردوگفت: هیچ مسلمانی خوشحال از فوت هموطن خود نیست، ما امت امامی هستیم که با درآوردن خلخال از پای زن غیرمسلمان موافق نبود.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تصریح کرد: دستور پیگیری لازم در این زمینه داده شده و بررسی همه‌جانبه با تلاش قوه قضائیه و رئیس جمهور پیگیری می شود تا اگرتعمدی بوده رسیدگی شود.

 

وی ادامه داد: ماجراهای اخیر نشان از توطئه دشمنان دارد  و جوانان عزیز ما وارد این ماجرا نشوند چرا که این ماجرا اعتراض نیست و آشوب و بهم ریختن کشور است و نباید اجازه دهیم امنیتی که حاصل خون هزاران شهید است، از بین برود، و نیروهای نظامی و انتظامی فرزندان این ملت هستند و امنیت امروز ما نتیجه تلاش آنان است.

 

حجت الاسلام مطیعی ضمن قدردانی از نیروهای انتظامی و بسیج در کنترل ناآرامی ها، از شهید «محمدحسین سروری راد» در گرمسار استان سمنان یاد کرد که توسط  اغتشاش‌گران به شهادت رسید.

 

امام جمعه سمنان با  تشریح اهداف بلند مدت و کوتاه مدت دشمنان در نا آرامی های اخیر تاکید کرد: استکبار و صهیونیسم جهانی به دنبال بکارگیری مزدورانی از بین منافقین، سلطنت طلبان و اوباش و مفسدان هستند چرا که هیچگاه یک ایرانی اصیل و دارای عرق ملی این اغتشاشات و آشوب‌ها را همراهی نمی کند.

 

وی اضافه کرد: تحت الشعاع قراردادن تجمع عظیم راهپیمایی اربعین، عضویت ایران در سازمان همکاری‌های اقتصادی شانگهای ، دستاورد‌های حضور و سخنرانی رییس جمهوردر مجمع عمومی سازمان ملل را بخشی از اهداف کوتاه مدت دشمن در ایجاد اغتشاش‌های اخیر در کشور دانست.

 

حجت الاسلام مطیعی پرونده سازی علیه ایران برای نادیده گرفتن حقانیت ایران و پرونده سازی حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در جریان مذاکرات برجام و نیز مشکل ساز نشان دادن موضوع حجاب و عفاف در جامعه را نیز بخشی ازاهداف بلند مدت در ایجاد آشوب و ناامنی برای کشور اعلام کرد.

 

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل اظهارداشت وافزود: عدالت‌خواهی در عرصه جهانی، مهمترین پیام سخنان رئیس جمهور درجلسه این مجمع بود.

 

وی حضور و سخنرانی رییس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل را فرصتی مناسب برای بازگویی دشمنی‌ها علیه ایران دانست و گفت: نشست‌های متعدد با مسوولان کشور‌های مختلف و استفاده از قابلیت‌های رسانه‌های بین المللی برخی از فرصتهاییی بود که رییس جمهور از آن استفاده کرد.

کد خبر 1218200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha